disneyn rekryt disneyn rekryt
urheilurumpu urheilurumpu
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
gg ez gg ez
senmakusta olutta että senmakusta olutta että
Pull the fucking trigger! Pull the fucking trigger!
viemärin avaus viemärin avaus
anime tiddy anime tiddy
chonker chonker
pajeet starttaa moottoria pajeet starttaa moottoria
mitähän mä just luin? mitähän mä just luin?
hiero niitä nyyttejä mami hiero niitä nyyttejä mami
onnellisuus onnellisuus
hits from the granit hits from the granit
hurjaa menoa hurjaa menoa
vitun pummit vitun pummit
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
roskissa roskissa
Vatnik-puolue Perussuomalaiset Vatnik-puolue Perussuomalaiset
aamu alkaa hymyllä aamu alkaa hymyllä
Kalia kuukaudet Kalia kuukaudet
Afghan: The Soviet Experience (1989) Afghan: The Soviet Experience (1989)
Kuutio paskat Kuutio paskat
aamupalalla aamupalalla
 1 017 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.49 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 19:05:21
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.02.2022.

In the meantime, the Beijing Olympics

[61797] [talviolympialaiset.png] [2.49 MB] [1920x1080] [] []
talviolympialaiset.png

china

 · 

kommunismi

(64)  · 

peking 2022

 · 

olympics

 · 

vanki

(8)  · 

prisoner

 · 

ihmisoikeudet

 · 

chinese prisoner

17.02.2022 19:18:45
#547999 [+-] Piilota Suosittele

>>547995 siellä on joku nainen kahlittuna samaan aikaan ku olympialaiset pyörii... ja kyse ihmisoikeuksista ja tää vetää enempi huomiota mailmalla... vaikka kommarien sensuuri yrittää kuinka estää...

17.02.2022 19:19:32
#548000 [+-] Piilota Suosittele

>>547997
Niinku miten? Onko tämä revitty jostain dukumentista ja sitte sanotaan vaan että "joo, olympialaisten aikaan otettiin kuule seksiorjia!"

Eli mitä tosta kuvasta voi päätellä? Se voi olla vaikka saippuasarjasta, mistä sitä tietää? Oikeasti, jonkun elokuvan mainoksesta? Tai sitte niistä hulluista japanin selvitymis showsta?

17.02.2022 23:56:09
#548073 [+-] Piilota Suosittele

>>548006
Hyvin vaikea sanoa. Yksi tapaus oli se taleban/isis panttivanki, joka siis feikkasi someen itseään omassa kellarissa. Se oli rakentanut sen tarpeeksi uskottavasti, sekä kuvakulmia ei ollut kuin 1 tai 2. Nyt tässä tapauksessa, sekin mahdollista taikka sitten juurikin noin miten uutisissa sanotaan.

Syy miksi kyselin niin paljon, johtuu siitä että välillä youtubesta löytyy "nyt ne hyökkäs ja sota alko" mukamas livelähetyksiä ja muuta sontaa.

[ 10 viestiä | ]