jalkapallo jalkapallo
lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Korso Korso
Elokapina! Elokapina!
Puhelimen avausta Puhelimen avausta
eksyksissä eksyksissä
gambina gambina
Vanhassa vara parempi Vanhassa vara parempi
metsien kusipää metsien kusipää
Mustat kissat Mustat kissat
Uuh Uuh
Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi
kuka vihaa neekereitä kuka vihaa neekereitä
basisti basisti
watermelon king watermelon king
Valupertti perjantaisin töissä ;D Valupertti perjantaisin töissä ;D
Nakuankka lomalla Nakuankka lomalla
Päivän iltasonnat 🤦‍♂️ Päivän iltasonnat 🤦‍♂️
testi testi
Persut rokotevastaisia? Persut rokotevastaisia?
Seems legit Seems legit
Esinahan leikkelijät Esinahan leikkelijät
Vihvas. kuvia. Vihvas. kuvia.
Kehtasikin! Kehtasikin!
 348 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 05.12.2025 16:03:32
[ + 0 | ]

TO THE MOON

[84936] [7d8269e1d4909052.png] [0.26 MB] [1129x517] [] []
7d8269e1d4909052.png

ram

(12)  · 

hinta

(35)  · 

micron

 · 

lopetti

 · 

kohta

(8)  · 

vituttaa

(22)  · 

kallista

05.12.2025 17:02:46
#729950 [+-] Piilota Suosittele

Nii sitähän mä tässä eilen naureskelinkin että ku ostin keväällä muistin nii se makso 66e, hetki sitten kun ostin toisen nii se makso 103e ja eilen kun kävin katsoon nii se maksaa 138e.

05.12.2025 20:57:40
#730015 [+1] Piilota Suosittele

Ei ollutkaan kuin ensvuonna ajatus päivittää tietokonetta uudempaan rautaan.
Nyt näyttää siltä, että sille projektille tuli vuosi/pari lykkäystä nyt ihan oletuksena,
kun ei mitään mieltä lähteä maksamaan tuollasia hintoja.

[ 3 viestiä | ]