Börh (=⌒‿‿⌒=) Börh (=⌒‿‿⌒=)
Mies lähtee sodasta mutta sota ei miehestä Mies lähtee sodasta mutta sota ei miehestä
Vihainen opossumi Vihainen opossumi
PC Master racen alku. PC Master racen alku.
gopro gopro
Jokeri-Niinistö Jokeri-Niinistö
yskä yskä
Kuin käsi kintaaseen Kuin käsi kintaaseen
50 tapaa kuolla Robloxissa 50 tapaa kuolla Robloxissa
Fred eläinten ystävä :) Fred eläinten ystävä :)
Turpaan tulee Turpaan tulee
Salalabraan! Salalabraan!
En tiedä En tiedä
Meni vaan selkä poikki Meni vaan selkä poikki
Kerrassaan miehekästä Kerrassaan miehekästä
President Niinister President Niinister
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
wPaint wPaint
Kun väittelen itseni kanssa Kun väittelen itseni kanssa
vähän rimputusta vähän rimputusta
Eläinkuvakokoelma Eläinkuvakokoelma
Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit
Laitnta rukaa Laitnta rukaa
;________; ;________;
 756 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 30.07.2018 16:30:33
[ + 5 - | ]

Hinnat nousee, suomalainen nöyristyy

[15492] [0.jpg] [0.42 MB] [1920x1203] [] []
0.jpg

sähkö

(97)  · 

hinta

(35)  · 

suomi

(394)  · 

eu

(63)  · 

verot

(9)
30.07.2018 18:53:29
#78771 [+-] Piilota Suosittele

Mutta toki, jatka lamppujen pitämistä päällä puolessa huoneistossa pitkin vuotta äläkä koskaan laske lämpöjä patterista alle 24:n

30.07.2018 18:56:59
#78774 [+1] Piilota Suosittele

Just tänään mietin, et pitäs kattella itellekki uus sopimus ku vanha loppu. Ollu niin kuiva kesä, et kohta taas hinnat nousee...

30.07.2018 22:10:18 | 22:11:57
#78866 [+-] Piilota Suosittele

78818

Pitäähän niiden kerää voitot jollain tietty. Mitä enemmän sähköä säästetään, sitä enemmän ne nostaa hintoja, jotta saa samat voitot. Loputon kierre, ja tyhmät ihmiset luulee et ne on fiksuja ku "säästää".

Toki sähkö on halpaa, meidän sähkölasku oli omakotitalossa n. 50€ viime kuussa. Mutta sähkön siirto olikin sitten 70€, ja oikeestaan se on se mikä vituttaa eniten. Plus tohon tulee viel 11€/kk liittymämaksu, ihan vaan siitä innosta että on sähköliittymä. Yhteensä siis n. 130€/kk

[ 6 viestiä | ]