Musiikintunti (TeraBox-mainos) Musiikintunti (TeraBox-mainos)
gymillä gymillä
Pylly Pylly
Namio Harukawa (1947-2020) Namio Harukawa (1947-2020)
Boing Boing
Outoa, mutta viihdyttävää Outoa, mutta viihdyttävää
se on yh nyt se on yh nyt
Välillä on pakko rauhoittua ja rentoutua Välillä on pakko rauhoittua ja rentoutua
Notkea likka Notkea likka
Anri Okita Anri Okita
Alman pallit Alman pallit
tulivuori tulivuori
spandex näyttää spandex näyttää
olen varautunut olen varautunut
Haiseekohan kalalle? Haiseekohan kalalle?
Lähtisikö tapaamaan Emmiä? Lähtisikö tapaamaan Emmiä?
tama ruoka mina tukka 😋 tama ruoka mina tukka 😋
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
Pylly Pylly
Vaikea nimimerkki Vaikea nimimerkki
ei siihen saa pysäköidä ei siihen saa pysäköidä
markkinointiniksi markkinointiniksi
Vittu mikä ämmä Vittu mikä ämmä
Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin Tätä paskapuolueet haluaa suomeenkin
 804 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 07.04.2024 19:23:34
[ + 7 - | ]

SDP lisä

[69650] [SDP_lisa.png] [1.1 MB] [843x843] [] []
SDP_lisa.png

sdp

(558)  · 

taksi

(30)  · 

matka

(11)  · 

lisä

 · 

hinta

(35)
07.04.2024 19:39:51
#612829 [+3] Piilota Suosittele

En tiedä mitä demarit on taksi hinnastoon lisänneet, mutta Anne Bernerin jälkeen on ollut parempi ottaa bussi, skuutti tai apostolin kyyti.

Ennen 2016, kaikissa takseissa samat hinnat jotka vaihteli vuorokauden ajan, arki/viikonloppujen mukaan.

Nyt Mustafan taksissa minuutti + km + kuunasento + ramadan jne lisät.

Özturin taksissa aloitusmaksu lukee 7,90€, mutta mittarissa 9,99€ "Vanha hinta, nut uusi hinta".

Olibugan taksissa voi sopia 4km matka 20€, mutta mittari ei päällä, kuittia ei saa.

Abibin taksissa aloitus maksu 7€ / ilta tai viikonloppu 9€, km maksu 1,43€, avustus lisä 35€, saatto lisä 35€, jos matkustaja humalainen nainen saa hän yllätys rakkautta + tippurin + matkan jonnekkin syrjätielle jossa pääsee vielä omaisuudestaan eroon.

07.04.2024 22:30:01
#612880 [+-] Piilota Suosittele

Mä luulin että toi laittais taksit keski-eurooppalaiselle tasolle, miksei tota lakia yksinkertasesti vaan peruta? Liian rasistista?

[ 2 viestiä | ]