>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Kauhutarina
Tuomiopäivä
Luolastolainen
kokkausvinkki
Psykoosi
bober kurwa?
Torttubotskei
Usan valtio antaaa tapahtua näi
Iltapalaa
hyvä ruoka, parempi miei
Hehe
Juhannuksen tarjoilut
Pyöräilyä
kaada tätä juttua tänne :3
Turkumiitti 2018
Pizzakuski
Ruokatauko
Popsi popsi päärynää
broilerin filettä
Luolaston nistit
Tuli hyvin rouheeta wingssiä
Luolastomiittisarjii
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?