pumped up kicks pumped up kicks
anna maistiainen :3 anna maistiainen :3
Viidakon eläimet Viidakon eläimet
Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
Mutku Marin! 4 Mutku Marin! 4
Tyylikäs mies Tyylikäs mies
Uuden lelun testausta Uuden lelun testausta
Backupeista löytyi ihana nainen Backupeista löytyi ihana nainen
Aamuja! Aamuja!
Ihana nainen Ihana nainen
Chiquitan mainos Chiquitan mainos
Saunaan Saunaan
kakat naapurille kakat naapurille
Rannalla Rannalla
Synttärit Synttärit
Se on vain niin helppoa Se on vain niin helppoa
Töihin NYYH Töihin NYYH
Hyvän mielen media Hyvän mielen media
Komiat pärjää aina Komiat pärjää aina
Missä kaikki hyvät miehet?! Missä kaikki hyvät miehet?!
ergonomia ergonomia
Ulinaa odotellessa Ulinaa odotellessa
Kesäbiitti Kesäbiitti
 539 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto, 02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]