Reittiohje Reittiohje
kiitos vain :3 kiitos vain :3
We need to lead deeper We need to lead deeper
hyppyjä :3 hyppyjä :3
Sonjat lempipuuhissaan 2 Sonjat lempipuuhissaan 2
buttlhole >:3 buttlhole >:3
Kotivideo Kotivideo
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Tippurinen valtaus Tippurinen valtaus
minä pelastan sinut <:) minä pelastan sinut <:)
Ron swanson Ron swanson
Ostan heti! Ostan heti!
Herraskala Herraskala
Haha :D Haha :D
taistelu :3 :> taistelu :3 :>
börhennyskaveri börhennyskaveri
DOOM Slayer DOOM Slayer
Mummo tietokone kaupassa. Mummo tietokone kaupassa.
Julie d'Aubigny Julie d'Aubigny
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
Hei timo Hei timo
Tyrannosaurus Börh Tyrannosaurus Börh
Fuck you Fuck you
Itsemurhapommitus Itsemurhapommitus
 539 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto, 02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]