Huomio huorattu Huomio huorattu
Sama täällä Sama täällä
Halla-aho on analyyttinen ja älykäs keskustelija Halla-aho on analyyttinen ja älykäs keskustelija
Hjalliksella on asiaa Hjalliksella on asiaa
Katukaa te syntiset runkkarit Katukaa te syntiset runkkarit
heiluu :3 heiluu :3
Tissit Tissit
Aukoton argumentti Aukoton argumentti
Pekka vol 2 Pekka vol 2
lampun henki lampun henki
huora huora
Meidän mies Meidän mies
Kun on tilaisuus... Kun on tilaisuus...
Tissejä Tissejä
Börheä trilleri :3 Börheä trilleri :3
Santa Sanna Santa Sanna
Huoneenlämpöinen ÄO Huoneenlämpöinen ÄO
wowi ukko wowi ukko
Tee työtä jolla on tarkoitus. Ilman palkkaa Tee työtä jolla on tarkoitus. Ilman palkkaa
lappuja lappuja
Tasainen kyyti Tasainen kyyti
hehe hehe
Sk8ercat Sk8ercat
cocojambo cocojambo
 758 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 22.03.2022 09:42:33
[ + 4 - | ]

Vitutusta aamuun..

[62918] [20220322_083915.jpg] [0.22 MB] [1152x2048] [] []
20220322_083915.jpg

22.03.2022 10:41:20
#557671 [+3] Piilota Suosittele

Niin, suomi on maksanut kehitysapua vuodesta 1962, ensimmäinen tuen saaja oli tansania, tansania saa suomelta 56 miljoonaa euroa vuosina 2020-2024 metsien kestävyyden kehittämiseen, eli tansania on saanut 60 vuotta suomelta ja muilta mailta kehitysapua ja tarvitsee sitä vieläkin...
No en minäkään sanoisi ei jos joku tulisi tarjoamaan vastikkeetonta rahaa jonka voi keinotella omiin ja kavereiden taskuihin ilman konkreettista pelkoa seuraamuksista.

22.03.2022 22:04:29
#557823 [+1] Piilota Suosittele

Ainoa konsti edistää paskamaita kehittymään on lopettaa kaikenlainen avunanto. Joutuvat saatana ite miettimään, että mitäs nytten. Ja nää jokka näistä päättää lähetettään niille hätäapuravinnoksi, saatana!

[ 2 viestiä | ]