Maitoa Maitoa
Ei jaksa keksiä otsikoita 1 Ei jaksa keksiä otsikoita 1
Suomalaiset naiset kyllä antaa yleensä säälistä Suomalaiset naiset kyllä antaa yleensä säälistä
Rare Royal Crown Derby Figurine - Royal Cat Rare Royal Crown Derby Figurine - Royal Cat
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne. Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.
Jonkun paska elämä Jonkun paska elämä
@Korvatillikka @Korvatillikka
Ei jaksa keksiä otsikoita 10 Ei jaksa keksiä otsikoita 10
VIESTI TODELLISUUDESTA VIESTI TODELLISUUDESTA
Oletko nuuhkinut ulkoilmaa tänään? :3 t. Shiro Oletko nuuhkinut ulkoilmaa tänään? :3 t. Shiro
Hilipatijallaa! Hilipatijallaa!
Heil fisher! Heil fisher!
Käytän silti. Ai miksi ? Koska mä voin. Käytän silti. Ai miksi ? Koska mä voin.
Olen muodossa, pyöreä on muoto :3 Olen muodossa, pyöreä on muoto :3
Työt ensin ja sitten terassille Työt ensin ja sitten terassille
Malporter Transfunction Malporter Transfunction
Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi Kaikki tietää eye of the tigerin. Mutta survivorin paras biisi
Ei jaksa keksiä otsikoita 2 Ei jaksa keksiä otsikoita 2
Hehe Hehe
Hämärän rajamailla Hämärän rajamailla
Fitness - Esoteric business Fitness - Esoteric business
Muutama webm 7 Muutama webm 7
Ennen oli ennen ja nyt on nyt Ennen oli ennen ja nyt on nyt
Ei jaksa keksiä otsikoita 6 Ei jaksa keksiä otsikoita 6
 772 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 21.03.2022 21:40:59
[ + 3 | ]

Kaalipalkalla saa huonoja trolleja..

[62908] [Screenshot_20220321-204013_Twitter.jpg] [0.34 MB] [1080x1141] [] []
Screenshot_20220321-204013_Twitter.jpg

venäjän trolli

 · 

vittu sä oot tuh

21.03.2022 23:09:00
#557617 [+-] Piilota Suosittele

Pillu-Liisa:

"Hei.Olen käynyt Reiki 1 ja 2.Voin auttaa ihmisiä ja eläimiä energia hoidoissa.Olen Koulutettu hieroja". Aasia selvä.

22.03.2022 00:03:40
#557633 [+-] Piilota Suosittele

Vähemmän yllättäen trumpetistit ovat vahvasti tuolla kannalla. Kun yksinkertainen uskoo yhtä paskaa, niin se helposti uskoo toistakin.

22.03.2022 17:48:33
#557749 [+1] Piilota Suosittele

>>557633
Se on se, että kun demokraatit on jotain mieltä niin ei ole vaihtoehtoa kuin olla vastaan oli asia mikä hyvänsä. Ei tää heidän kahden puolueen systeemi oikein toimi.

[ 5 viestiä | ]