jaa? ensimmäisessä kuvassa kalastellaan normaalien suomalasten ääniä ja toisessa hyvesiglaloidaan eu:n päästökauppojen pakottamina. Vähän niin kuin kaikki puolueet omalla tavallaan ja erityisesti viher vasemmisto.
>>678752 kyllä ja samalla yritetään moraalisesti hyvepönöttää enemmän kuin muut. Tosi tunkkaista ja vastenmielistä. Sitä on joka puolueessa erityisesti vasemmalla, mutta myös oikeistossa.. niin kuin tämä urpo
[
3 viestiä
|
]
⭰
Oho
Kokoomus/Sitra/rokotepassi
Petteri Orpo
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Mutku Marin! 4
Jeesus
Kokoomus
ilmastoystävällinen moottorisaha
MC Soini - Guggenheim-rap feat. Sipilä & Orpo
Politiikkaa ja erotiikkaa
planeettojen päästöt audiona
Ihana nainen
Oikeiston talousosaaminen
Cuckoomus2
Kokoomuksen ja perussuomalaisten terveiset duunareille
työhönottajan opas
Jammun vaalimainos
Kokoomusnuoren tärkeimmät huolenaiheet: rassismi ja kasvismaidot