Öyhöt on öyhöjä, niiden maailmassa natsit ja kommunistit ovat yhä vakavasti otettavia voimatekijöitä. Syytän tästä amerikkalaista sosiaalista mediaa, jota suomalaiset osaavat englannintaitonsa takia lukea ja omaksua, mutta jota eivät osaa käsitellä kriittisesti. Meillä ei ole amerikkalaisia ongelmia, emmekä me tarvitse amerikkalaisia ratkaisuja.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Persut
persut eivät voi enää lähettää häirintä singaaleja aivoihini
Vasemmiston ainoa agenda - persut!
Persujen unelma paremmasta Suomesta
Kekkuli
Oikeiston talousosaaminen
Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!