Uskomatonta Uskomatonta
Perse Perse
Valupertti Valupertti
Kaliaa Kaliaa
Windows95apu Windows95apu
Voi vittu, mää oon kusessa :| Voi vittu, mää oon kusessa :|
Treffeillä Treffeillä
MiniLoona MiniLoona
Ihana nainen Ihana nainen
Peppu Peppu
ghjghj ghjghj
Ihana nainen Ihana nainen
Pekka jakaa mielipiteitä Pekka jakaa mielipiteitä
henkseleillä koreasti henkseleillä koreasti
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Kapun seikkailu Kapun seikkailu
tarjan vitutus tarjan vitutus
Kaverit Kaverit
Tässä on hyvä :3 Tässä on hyvä :3
tekoäly tekoäly
Mirrit Mirrit
Sähköä Sähköä
Kosti kamunsa puolesta Kosti kamunsa puolesta
mitä ihmettä nää ukko duunaat mitä ihmettä nää ukko duunaat
 641 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 08.01.2025 21:18:57
[ + 3 | ]

Sinimustat

[76791] [Sinimustat.jpg] [0.03 MB] [741x178] [] []
Sinimustat.jpg

lukupiiri

 · 

afrikan tähti

(12)  · 

vesa heikkinen

 · 

natsit

(47)  · 

persut

(247)
08.01.2025 22:19:12
#672133 [+-] Piilota Suosittele

Afrikan tähti on aika huono ja tylsä peli. Siinä ei voi juurikaan taktikoida, sillä pärjäämiseen vaikuttaa enemmän tuuri kuin mikään muu.

09.01.2025 15:31:09
#672192 [+1] Piilota Suosittele

>>672133
Ton takia se on lasten keskuudessa suositte peli, koska harvoin kukaan voittaa kahta kertaa putkeen just tuon tuurin takia. Muuten koko lastentarhan mulkuin jätkä voittais aina eikä kukaan pelais enää mitään :P

Jos muuten doomin lautapelin jostain löytäis, niin ai perkele. Niitä oli satasel myynnis joku aika sit mut enää ei tahdo löytyä

[ 8 viestiä | ]