Tasapeli Tasapeli
starbucks starbucks
Teinit Teinit
#PrayForFrodo #PrayForFrodo
banaani pizza banaani pizza
Broileri :3 Broileri :3
vicetone astronomia vicetone astronomia
Toteuttakaa unelmanne Toteuttakaa unelmanne
keskiviiva keskiviiva
Hieno suoritus! Hieno suoritus!
Cyberpunk Luolasto - Samat bileet Cyberpunk Luolasto - Samat bileet
heheee heheee
Popkornia Popkornia
lihapallid lihapallid
TV-taso TV-taso
Trumpin huolenpito Trumpin huolenpito
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Kisse :3 Kisse :3
Korona Korona
nimi kohillaan nimi kohillaan
Tyrönen sisällä onki jutku. Tyrönen sisällä onki jutku.
sheeeit! sheeeit!
eukonkantoa suomeen eukonkantoa suomeen
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
 485 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.09 MB, 2 tiedostoa, 31.01.2026 10:06:21
[ + 0 | ]

Finnegan lähti tapaamaan Mikaylaa

[85832] [tiedosto_1.jpg] [0.15 MB] [900x506] [] []
tiedosto_1.jpg
[85831] [tiedosto_2.mp4] [5.94 MB] [1920x1080] [65.04s] [] []

finnegan

 · 

kettu

(136)  · 

saf

31.01.2026 15:41:26
#736057 [+-] Piilota Suosittele

>>736053
Ron-Ron oli homoturrin takapihalla. Finnegan on vähän isompi juttu. Syy SaveAFoxin olemassaololle, joka pelasti satoja kettuja. Piti pihastaan huolta, että siellä ei tapella, ja kun ei enään jaksanu niin Dixieltä lähti häntä. Floofala riitaantu Serafina Pekkalan kanssa, ja ne piti erottaa, ja nyt Floofala on karkuteillä.

31.01.2026 15:44:28
#736058 [+-] Piilota Suosittele

>>736053
Plus se, että kukaan ei tienny SaveAFoxista, ennen viime kesää kun Mikayla päätti päivänsä. Pelkään, että luvassa on samanmoinen hullun mylly, just kun torllit lauhtu vähäsen.

31.01.2026 19:24:59
#736069 [+-] Piilota Suosittele

>>736063
No siis sanotaan näin että niillä ketuilla oli omat youtube sekä muut some/videokanavansa sekä iso fanikunta jotka tykkäs seurata niiden elämää. Vähän niinku meillä oli se Sulo karjalainen ja karhut niin tää on vähä niinku sama asia mut eri eläin. Sit kävi skandaali ja kettujen kohdalla ne kuoli. Karjalainen taas sai omista asioistaan syytteet. Joten on draamaa, tulee iso juttu asiasta.

Mut jos ei oo lainkaan seurannu ni ei voi tietää. Siksi se voi hämmentää ketä juttu

31.01.2026 21:01:12
#736074 [+1] Piilota Suosittele

>>736069 Sanotaan heti, että sulon karhut tiedän kyllä, mutta
en jaksa sympistellä elukalle, joka on parhaimmillaan talvivaatteen rakennusmateriaalina.

[ 12 viestiä | ]