olethan kärsivällinen olethan kärsivällinen
Caroline Munro Caroline Munro
Dusty Anderson Dusty Anderson
banaanikärpäsansa banaanikärpäsansa
rämäytänkö? rämäytänkö?
Jonkun piti tääkin vääntää Jonkun piti tääkin vääntää
Boku Boku
Deathbulge Party: Halloween edition Deathbulge Party: Halloween edition
menopeli menopeli
Onko näin? Onko näin?
TES IV:Oblivion TES IV:Oblivion
Ebin xD Ebin xD
Kiitos suojakatoksesta :3 Kiitos suojakatoksesta :3
haaveile poika haaveile poika
Angela Dorian Angela Dorian
Oh Snake, I'm sorry Oh Snake, I'm sorry
venäjää venäjää
Kohta saatte munaa Kohta saatte munaa
puuJALKAvitsi GET IT???!!! puuJALKAvitsi GET IT???!!!
Crash Gachic♂♂t Crash Gachic♂♂t
Härövarustus Härövarustus
Räjähdi Räjähdi
Niin totta Niin totta
Nintendon kuvalliset ohjeet Nintendon kuvalliset ohjeet
 908 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 06.03.2024 14:11:36
[ + 2 | ]

Menispä Purralla sakset keuhkoon

[68415] [1000004875.jpg] [0.07 MB] [1080x1080] [] []
1000004875.jpg

riikka purra

(59)  · 

persut

(247)  · 

ihmispaska

06.03.2024 14:23:58
#603670 [+2] Piilota Suosittele

Tähän voisi ironinisesti todeta, jos Purra hoitaisi hommansa, eikä poseeraisi jatkuvasti somessa milloin saksien ja milloin leikkuulautojensa kanssa, niin lakkoja ei tulisi.

06.03.2024 16:52:27
#603680 [+3] Piilota Suosittele

Joitakin leikkauksia tarvitaan se on karu fakta, mutta nuo listat
ovat aika perseestä monellekkin palkansaajalle, joka tätä
sirkusta on edes yrittänyt pitää pystyssä tähänasti.

06.03.2024 17:23:56
#603682 [+5] Piilota Suosittele

Ei nämä leikkaukset mihinkään riitä.. 1/8:sta valtion menoista PITÄÄ päästä eroon.. maassa jonka verotus on jo valmiiksi maaiman kovinta luokkaa.. ellei tapahdu jotain nokian ihmettä uudestaan ja sellaisen varaan ei kannata laskea.

07.03.2024 13:44:34
#603929 [+1] Piilota Suosittele

Tiesittekö muuten että suomessa on eniten valtio- ja kunnanhallintotehtävissä toimivia henkilöitä per capita heti Belgian jälkeen, eikä meillä ole mitään Brysseliä selittämässä asiaa.

Karsittaisiin kovalla kädellä suojatyöpaikat vittuun niin että virkamiesten määrässä olisi edes jotain holttia ja ruodittaisiin isompien yhtiöitten valtiontukia samalla kädellä kuin sosiaalitukia niin Suomen valtiontalouteen tulisi edes jotain holttia.

Pitää olla kyllä aika idiootti jos ei tajua tämän lakkokimaran johtuvan siitä että duunarin vereslihalle piiskatusta selkänahasta yritetään riipiä loputkin pois samaan aikaan kun valtio pitää yllä ihan järjetöntä määrää turhia virkamiehiä ja heittelee huipputukia isoille firmoille joiden voitot pääosin valuvat ulkomaille samaan aikaan kun leipäjonot pitenee, työtätekevän köyhälistön määrä vaan jatkaa kasvuaan, työttömyydestä puhumattakaan, kasarilla Kekkonen julisti kansallisen hätätilan paljon pienemmästä työttömyysprosentista kuin mikä nykyään on uusi normaali.

07.03.2024 20:01:31
#604096 [+-] Piilota Suosittele

>>603999
>>604023
Ei kiukuttelemaan tai itkemään, se on vaan mautonta. Hyvä puoli on siinä, että tässä näytetään vasemmistolle keskaria, koska joudumme nyt korjaamaan heidän virheitään, mutta mautonta kun otetaan tilanteen vakavuus esille.

09.03.2024 16:51:41
#604717 [+-] Piilota Suosittele

>>604655 Siinämielessä tilanne pysyy duunarin kohdalla aina vakiona, koska
se on ainoa osapuoli jolta pystyy mitään todellisuudessa ottamaan.

Elämäntapaintiaaneilta voidaan ainakin yrittää leikata tukia, mutta
koska kulkureita luonteeltaan, niin voidaan aina vaihtaa maisemaa
toiselle luukulle. Duunari sensijaan jolla on omakotitalo, perhe
ja mahdollista omaisuutta jossakin ei kehäkolmosen lähettyvillä
ei noin vain pysty lähtemään työn perässä vaikka sitä jossakin olisi
tarjolla. Ja koska intiaanilta yritettiin leikata ja duunari on
ainoa paikalla oleva leirissä, niin arvata voi kehen se sitten osuu.

[ 20 viestiä | ]