filipina filipina
Vitutusta aamuun.. Vitutusta aamuun..
Päiväkoti apu Päiväkoti apu
Pelicans Pelicans
hoitajat on itsekkäitä ihmisiä hoitajat on itsekkäitä ihmisiä
Ei kuolemakaan erottanut Ei kuolemakaan erottanut
Vähän kovempi läpsäsy Vähän kovempi läpsäsy
Cant touch this Cant touch this
Hyvän mielen video Hyvän mielen video
ryssäankat ryssäankat
Surum lista Surum lista
traktori iski jälleen traktori iski jälleen
Ava Devine Ava Devine
Normi venakkoja.. Normi venakkoja..
kissan kaa kissan kaa
Bayraktar Bayraktar
Ole hiljaa Ole hiljaa
Fastest Fastest
natsien valtakunta natsien valtakunta
Ettekö näe, että teille on valehdeltu Ettekö näe, että teille on valehdeltu
kannabis piikki kannabis piikki
daryl hates salad daryl hates salad
Putler kuulee venäläisten tappioista Ukrainassa Putler kuulee venäläisten tappioista Ukrainassa
Natseja kaikkialla Natseja kaikkialla
 591 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.49 MB, 4 tiedostoa, 12.01.2025 23:15:45
[ + 5 | ]

Hitler, loikka, nuoruus, persut

[76916] [tiedosto_1.jpg] [0.08 MB] [1080x664] [] []
tiedosto_1.jpg
[76915] [tiedosto_2.mp4] [0.99 MB] [712x582] [10.87s] [] []
[76914] [tiedosto_3.jpg] [0.21 MB] [720x1195] [] []
tiedosto_3.jpg
[76913] [tiedosto_4.jpg] [0.21 MB] [751x900] [] []
tiedosto_4.jpg

hitler

(349)  · 

loikka

(14)  · 

nuoruus

 · 

persut

(247)
13.01.2025 16:21:12
#672923 [+-] Piilota Suosittele

Ysäri, Jammu-setä oli lasten suurin pelon aihe, kiitos aikuisten pelottelun tuntemattomista namusedistä (toki muumien jääkunigatar / mörkökin kauhistutti).

Huumeista varoiteltiin nuoria, mutta ei kukaan tuntunut tietävän kuin korkeintaan jonkun kaverin kaverin, joka joskus oli poltellut hasaa.

Jostain kioskista sai alle 16 vuotiaatkin haettua tupakkaa (ikäraja oli tuolloin 16v tupakassa).

Ensimmäinen kotitietokone, iddqd, idkfa, idspispopd, idfa, suckmyrocket, iamthelaw, jaa laitetaanpa yöksi ace of basen, tai nylon beatin, tai E-typen uusin albumi latautumaan napsterista cd:lle jotta saadaan jollekkin kaverille myytyä se 20mk:lla ja nauhoitetaan TV1000 keskiyön erotiikka vhs:lle ja myydään sekin jollekkin kaverille 50mk:lla.

Onni oli 21 vaihteinen maastofillari, ei tarvinnut kävellä mihinkään, 15 vuotiaana sain vanhan tunturi tigerin, ei tarvinnut ajaa mitään mopo kortteja.

Juu, kyllä -90 luku oli ihan mukavaa aikaa näin 30 vuotta myöhemmin mietittynä...

14.01.2025 09:29:08
#673083 [+-] Piilota Suosittele

Tossa ilmeisesti vartijan? pitää olla kevyttä tekoa tollaseen stunttiin. Meillä ois kysyntää ninjoille kanssa näitten "kantasuomalaisten" puukkorahtareiden ja neekereiden sekä arabien kanssa. Ja kukas se luolaston nisti oli?

15.01.2025 18:20:41
#673353 [+-] Piilota Suosittele

Menin seiskalle 1990 eli olen todellinen ysäri nuori. 1991 luulin et musiikki olis aina semmoista ku sinä vuonna tykitystä. Tuli kaikkea hyvää koko ajan.
Elämä oli muutenki parempaa silloin. Oli just sopivasti menneen ja uuden välissä.

[ 6 viestiä | ]