Corona Corona
Nokian kumipamppu Nokian kumipamppu
Koditon alkoholisti servaa luolastolaisen Koditon alkoholisti servaa luolastolaisen
Tän takia VLC-Pertille maksetaan Tän takia VLC-Pertille maksetaan
Korona kuolema Korona kuolema
Lämpötilat Lämpötilat
Tuoksun vuoro kertoa totuuksia Tuoksun vuoro kertoa totuuksia
Hyllyvä valas Hyllyvä valas
Kebab Kebab
Hihii, köyhät! Hihii, köyhät!
hapsi_ myyntihommissa hapsi_ myyntihommissa
Voi vihreä 🤪 Voi vihreä 🤪
Kuinka paeta matrixista Kuinka paeta matrixista
Mitä mieltä? Mitä mieltä?
Paras rulla Paras rulla
HYPERHEADBANG HYPERHEADBANG
Säikyttelyä Säikyttelyä
Neekeröittäjä Neekeröittäjä
Karttapallon valmistus vuonna 1955 Karttapallon valmistus  vuonna 1955
Polisi apu Polisi apu
Katala mädättäjä Katala mädättäjä
turreja turreja
Surunloinen rokotus Surunloinen rokotus
Tietäjät tietää mikä homma Tietäjät tietää mikä homma
 828 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 09.03.2022 19:56:41
[ + 2 - | ]

Espanjassa tänään.

[62537] [20220309_185547.jpg] [0.05 MB] [509x480] [] []
20220309_185547.jpg

apupaketti

 · 

polttoaine

(15)  · 

hinta

(35)
10.03.2022 02:26:40
#553921 [+-] Piilota Suosittele

Tännään näky olevan Shellillä 95:n 2,2 jotakin. Pittää kattua kesän kynnyksellä, että laittasko auton vaan seisontaan. Ei tässä oo saatana mittään järkeä. Lähikaupassa koiranmuonapaketin hintaki oli pompsahtanu eurolla edellisestä kerrasta parin viikon takaa. Vuos sitte neljä hampurilaista makso 2 euroa. Sitten nousi 2,2 euroon ja muutama kuukaus sitten 2,4. En yhtään ihmettele vaikka parin viikon päästä ois jo 3 euroa. Lenkin hintahan on jo muutenki noussu pariin/5 euroon. Vittuillessani kävin kattoon kahvin hintoja ja ne oli 6-8 euroa. Ei saatanan saatana.

[ 7 viestiä | ]