SS Kitler SS Kitler
Mentos Mentos
2 marjaa, poliisiopisto, teletapit 2 marjaa, poliisiopisto, teletapit
Pylly Pylly
Noria Noria
it doesn´t matter what your name is it doesn´t matter what your name is
somalin älykkyys somalin älykkyys
Titjob Titjob
Päivän miete Päivän miete
Taikapuu Taikapuu
Espaniassa pikku tulipalo Espaniassa pikku tulipalo
ghjghj ghjghj
Sampan lahja Sampan lahja
Kebab Kebab
Ihania naisia Ihania naisia
Hakalan imperiumi Hakalan imperiumi
Otsikko Otsikko
Lähekkö kattoon mun undulaattia Lähekkö kattoon mun undulaattia
AI tietää 3 AI tietää 3
Tissit Tissit
Ahsokan seikkailut Ahsokan seikkailut
Viheltää Viheltää
No kulli saatana No kulli saatana
nonii palaillaa nonii palaillaa
 859 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 20.10.2018 22:37:31
[ + 3 | ]

1990 hinnat nykyrahaksi

[19471] [1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg] [0.32 MB] [1197x831] [] []
1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg

ysäri

(12)  · 

elintarvikkeet

 · 

hinta

(35)  · 

markka

 · 

euro

(12)  · 

r-kioski

(6)
20.10.2018 22:48:41 | 22:49:03
#111282 [+-] Piilota Suosittele

S-marketista vastaavat tänä päivänä: maito 0.68€, reissumies 0.39€, oivariini 2.79€, mansikkajugurtti 0.28€, appelsiinimehu 0.79€..jne.

21.10.2018 00:53:50
#111323 [+-] Piilota Suosittele

Hmm. Tuplahampurilaisen saa tällä hetkellä Hesburgerista ABC:ltä 6,70 eur. Mietin sitä hinnoittelua siinä tovin, mutta kun pakko oli jotain lämmintä lapista helsinkiin syödä matkaa tehtäessä. Saatana!!!!

22.10.2018 10:29:54
#111814 [+-] Piilota Suosittele

>>111282 Toisaalta S-marketissa tuohon aikaan hinnat oli noin puolet R-kioskin hinnoista ja taitaa olla edelleen.
Vähän paremman kuvan saa, kun vertaa esimerkiksi vuokratasoa.
90-luvun lopulla, kun minä omilleen muutin. Yksiö Järvenpään keskustasta maksoi 1200mk/kk (200€). Nyt vastaavasta kämpästä saa 600€.

30.09.2020 23:57:17
#394755 [+1] Piilota Suosittele

1990 luvulla moni asia oli halvempi, mutta myös nurinkurisesti. Esimerkkeinä: perustuotteissa paikallinen siwa oli halvin, spari toiseksi halvin, iso cittari 3´s ja ääs marketti kallein. Nyt lidli halvin, ääs toisena, cittari ja saman ryhmän k-market kalleimmat.
Ysärillä asunnot oli halpoja vuokrata, mutta asuntolainojen korot ja ehdot hirveitä verrattuna nykypäivään, nykyisin jos luottaa tilanteeseen kannattaa ostaa oma asunto ennemmin kuin maksaa sijoittajille melkein samaa vuokrana kuin maksaisi lyhennystä ja vastikkeita omasta.

[ 8 viestiä | ]