raskas kärry raskas kärry
halpatyövoima halpatyövoima
Raappana ja Setämies Raappana ja Setämies
Apu kypärässä Apu kypärässä
Kissa tykkäsi Kissa tykkäsi
Tämähän on hyvä uutinen Tämähän on hyvä uutinen
Ruski tekee tempun Ruski tekee tempun
@Viskikola on saanut kilpailijan @Viskikola on saanut kilpailijan
Valaistumassa Valaistumassa
Karhun pyllyttäjät Karhun pyllyttäjät
Setämies aukaisee luolaston Setämies aukaisee luolaston
Disco stu Disco stu
sankarimme sankarimme
Ric flashing stiff cock with pumped balls Ric flashing stiff cock with pumped balls
Ihana nainen Ihana nainen
Vammainen Vammainen
blyattalo blyattalo
@jhanna is tided of waiting @jhanna is tided of waiting
Päivystäjä theme Päivystäjä theme
Turpaan ja tuhkaksi Turpaan ja tuhkaksi
Kevyesti nousee Kevyesti nousee
Beyond Shadowgate OST Beyond Shadowgate OST
muhamatin synty muhamatin synty
hei sinä siellä hei sinä siellä
 753 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 06.05.2021 20:04:46
[ + 5 | ]

vihreä siirtymä

[53649] [vihreys.JPG.jpg] [0.05 MB] [737x431] [] []
vihreys.JPG.jpg

vihreä

(54)  · 

sähkö

(97)  · 

leikkuri

(8)
06.05.2021 20:27:28
#461810 [+-] Piilota Suosittele

ÄLy hoi. Laittaisi akun ja invertterin niin pääsisi helpommalla. Lataisi sitten akun tuolla vitun hököttimellä.
Mie vaan ihmettelen.

06.05.2021 21:26:51
#461837 [+-] Piilota Suosittele

>>461810 Tai sitten vaan pitkä jatkojohto. Jos ei mökkiin tule sähköä niin sitten voi katsoa peiliin ja miettiä olisko joku järkevämpi tapa leikata se nurmikko.

08.05.2021 05:17:27
#462222 [+-] Piilota Suosittele

>>461871
Anoppi (oikein mukava ihminen) yritti tarjota minulle robotti-imuria.
Kerroin, että kaapista löytyy joku Dyson, mutta käytän vain Nilfiskiä.
Kissat ottaa rumban päälle pelkästään näyttäessä Dysonia, mutta Nillukan kohdalla kääntävät kylkeä.

[ 5 viestiä | ]