Hönö lähi salille Hönö lähi salille
Peppukipua? Peppukipua?
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut
Ruokaostoksilla Ruokaostoksilla
Rellottaa Rellottaa
Volmarin leiri Volmarin leiri
tärkeitä kuvia tärkeitä kuvia
siinähän tappelette :3 siinähän tappelette :3
Skills Skills
lehtiä :3 lehtiä :3
"Oh shit!" "Oh shit!"
True love True love
piilossa piilossa
Muoti on paskaa Muoti on paskaa
ASLEEP HOWEVER I WANT ASLEEP HOWEVER I WANT
varpas :3 varpas :3
sekosi sekosi
Laiskat savannipäivät Laiskat savannipäivät
sipsejä sipsejä
Kohta alkaa sattumaan Kohta alkaa sattumaan
Halkaistaan kodittomat Halkaistaan kodittomat
kustakin kustakin
vesi karkaa :3 vesi karkaa :3
Armstrongin serkukset Armstrongin serkukset
 1 102 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 06.05.2021 22:42:31
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 06.05.2021.

Jussi oli muuten taas oikeassa.

[53654] [9c1k0.jpg] [0.33 MB] [1920x1920] [] []
9c1k0.jpg

jussi

(53)  · 

ohisalo

(37)
06.05.2021 23:00:05
#461873 [+-] Piilota Suosittele

>>461872

Ei päättäjä niitä kauheuksia joudu kokemaan. Kaikki terroriteot tapahtuvat kansan riveihin. Se luo kauhua ja paniikkia. Päättäjä voi huudella bunkkeristaan ettei anna pelolle valtaa. Siitä huolimatta Sipilä pelkäsi kuin pikkupoika suojatietä ylittäessään.

Kertoo tasan tarkkaan mikä päättäjä on asenteeltaan ja mitä se tekee.

07.05.2021 00:49:17
#461924 [+-] Piilota Suosittele

Aivan epärealistinen kuvasarja. Ihan niin kuin hutis koskaan olisi nyreissään paskapuheistaan. Kannattajansa unohtavat nanosekunnissa kaikki töppinsä, ja keskittyy kohti uusia maalituksia ja persujen paheksuntoja. Sitä odotellessaan tekevät kaikkensa, ettei esimerkiksi covid muodostu syyksi haitata kenenkään maahantuloa tai täällä perseilyä.

08.05.2021 04:46:55
#462217 [+-] Piilota Suosittele

>>462195
Nyt on taas vedetty sitä itsetuntopuuroa useampi lusikallinen.

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että olen sitoutumattomana SDP:n listoilla?

En ole millään tavalla vastuussa heidän tekemisistään, enkä niihin ole sitoutunut.

Helppo se on sinun sieltä puskista huudella, että tätä ja tuota, mutta tee hyvä ihminen asialle jotain.
Muuten olet vain pelkkä puskista huutelija ja suun pieksijä.

09.05.2021 16:20:12
#462630 [+-] Piilota Suosittele

>>462622
Mistäs sinä minun sekaisin olosta tai olemattomuudesta mitään tiedät?
Taas lähdit olettamaan.
Nyt on vähän toistettava itseään, kun näemmä unohdit, että teillä narsisteilla on kumma tapa luulla, että kaikki muut ovat samanlaisia kuin itse.
esim. pönttö sekaisin duunissa käyviä.

[ 22 viestiä | ]