Luolastolaiset juhlimassa Luolastolaiset juhlimassa
Ihana nainen Ihana nainen
papaja papaja
Persujen idolit Persujen idolit
Klassikko Klassikko
ihana nainen ihana nainen
kodin kuvalehti kodin kuvalehti
Kahvi Kahvi
kertoi hakevansa töitä kertoi hakevansa töitä
morning wood morning wood
Pylly Pylly
Keke hoitaa Keke hoitaa
Ihana mies Ihana mies
kuka pelkää mustaa miestä? kuka pelkää mustaa miestä?
eläimetkin vihaa neekereitä eläimetkin vihaa neekereitä
Meanwhile in Itäkeskus Meanwhile in Itäkeskus
Morso puku Morso puku
norskin delirium norskin delirium
kack-röhren kack-röhren
syötävää picnikillä syötävää picnikillä
Excite Bikeä Arnoldin kanssa Excite Bikeä Arnoldin kanssa
Taru karttojen poltosta Taru karttojen poltosta
Metsästäjä apu Metsästäjä apu
ulosajo ulosajo
 486 näyttökertaa, 10 viestiä, 5.85 MB, 1 tiedosto, 29.11.2025 16:31:04
[ + 5 | ]

Sai mitä ansaitsi

[84761] [tiedosto.mp4] [5.85 MB] [576x1024] [81.87s] [] []

varas

(150)  · 

nekke

(12)  · 

sähkö

(97)
29.11.2025 18:40:45
#728906 [+3] Piilota Suosittele

Huono tuomio oli. Ois pitäny laittaa perheelle sakkojen lisäks vaihtoehdoiks mennä kouluun tai vankilaan.

29.11.2025 20:46:29
#728932 [+2] Piilota Suosittele

Eikös keskiverto neekerin ÄO ole sitä luokkaa, että valkoisten tapauksessa moinen tulos luokiteltaisiin henkisesti jälkeen jääneeksi?

30.11.2025 04:09:49
#728982 [+3] Piilota Suosittele

Olihan tässä jokutovi sitten tapaus, missä joku teini yritti polttaa kampaamon, kun ei tullut fledasta toivotunkaltaista ja sai tästä omasta toheloinnistaan aika hyvät palovammat.

Ja pojan äiti heti vaatimassa korvauksia tältä kampaajalta.
Tästä en muista, että miten kävi mutta valvontakameroiden perusteella
ei pitäisi olla mitään epäselvää, että karma anto idiootille välitöntä palautetta.

30.11.2025 19:05:44
#729100 [+-] Piilota Suosittele

Jos hyppään kaivoon tai kalliolta ja en kuole, pitäisikö minun saada korvauksia, tai jos kuolen, omaisteni?

01.12.2025 00:25:00
#729199 [+1] Piilota Suosittele

>>728932 Keskiverto afrikkalaisen neekerin. Jenkeissä neekeritkin voivat kouluttautua ja se nostaa älykkyysosamäärää.

Mutta edes jenkeissä neekereillä ei ole kunnollista käsitystä syy-seuraus -suhteistä, koska kyky siihen vaikuttaa olevan geneettinen ominaisuus.

[ 10 viestiä | ]