Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Lihavauva Lihavauva
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Pihvipäivä Pihvipäivä
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
kesän merkki kesän merkki
Grilli Grilli
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Makamös Makamös
KATTI(LA) KATTI(LA)
Sushi joo Sushi joo
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Palasta Palasta
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Spydäriä Spydäriä
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
kuosipala kuosipala
Ruokea taas Ruokea taas
Koronamös Koronamös
 943 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa
09.04.2019 18:36:13
[ + 8 - | ]

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi

[27460] [biff0.jpg] [0.11 MB] [800x600] [] []
biff0.jpg
[27459] [biff1.jpg] [0.28 MB] [595x1827] [] []
biff1.jpg
[27458] [borg1.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
borg1.jpg
[27457] [borg2.jpg] [0.12 MB] [600x686] [] []
borg2.jpg
[27456] [borg3.jpg] [0.08 MB] [600x665] [] []
borg3.jpg

ruoka

(403)  · 

mätöt

(5)  · 

purilainen

 · 

burger

(36)
09.04.2019 21:29:30
#184774 [+-] Piilota Suosittele

Fazerin juustosämpylät on kyllä hyvää burgeri matskua. Samalla systeemillä itekkin tehny. Paitsi pihvi on vähän kuiva pelkästä jauhelihasta tehdä. Munaa ja ½ dl (25 g) korppujauhoja sekaan niin ei mene niin kasaan ja tulee vähän enempi ainestakin. Pippuria myllystä ja savupaprikaa 1 tl niin tulee makuakin.

09.04.2019 23:16:24
#184826 [+-] Piilota Suosittele

>>184780
Sitä virhettä ei pidä mennä tekemään, että vettä tai maitoa lisää. Siitä tulee vaan suu täyteen muhua ja paha mieli. Mutta on omasta mielestä pelkkä jauheliha turhan jäntevää. Sisään jos vielä paistaa juustoa niin tulee mureaa.

[ 9 viestiä | ]