>>259258 Itseasiassa aika hyvää. Paistettu rasvassa ja hieman juustomaustetta päälle. Jopa tuo isoperseinen oli syötävä, mutta pienemmät oli parhaita. Toukat mitä ei näy pohjalta maistu perunalle.
[
3 viestiä
|
]
⭰
välipala
Kanahampurilainen munalla
Kanaa
Torttubotskei
Nachopelti makkaroilla
Toissapäivänen pippuripihvi
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Royal Fusion keittopizza
Papuja ja rapuja
Kermaperunakebu pizza citystä
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret