>>347244 oikein nyt on hiiltyny jastije hyvu tehti eikä ykskää hella päällä voi olla pie riski et jäävät yöks pöyälle mut eipähä kämppä pala ja akkka hirtä ku tulee kotii
Ensimmäisen opit että et osta tollasia marinoitua kanoja. Toiseks opit että kana kannattaa lähtee kypsentään miedolla lämmöllä. Ja kolmanneks voit rempasta ton teflonpannus mereen.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Tota noin niin, huomenta
Aamiaissetit
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Päivän safkat
Jämäsettimättöä
Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Ruoka avun saalis 1.3.
Risteilymätöt
Kanaa ja juurekseja
pitsa
Yö mätöt
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Ostin uuden grillin saatana
Lihapataa muusilla
Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Lihavauva
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Elämää ennen koronaa
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella