Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Ime sitä Ime sitä
Hyvät setit Hyvät setit
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
lounasta lounasta
Eväsleivät Eväsleivät
Ihan homona lihapyllyjä Ihan homona lihapyllyjä
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Rasvapalo Rasvapalo
alaston kokki alaston kokki
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Kanaa Kanaa
Spydäriä Spydäriä
Ruokea Ruokea
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Lihalaiva Lihalaiva
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
 879 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.09 MB, 1 tiedosto
14.01.2022 20:31:23
[ + 3 | ]

Tekaisin hatsapurin

[60633] [20220114_171917.jpg] [3.09 MB] [4128x3096] [] []
20220114_171917.jpg

hatsapuri

(16)  · 

juustoleipä

 · 

kananmuna

(34)
15.01.2022 01:02:27
#539411 [+-] Piilota Suosittele

>>539359
Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.


Muunkin hieman.
Eli tein juustoista mitä löytyi.
Perus pitsataikina.
Täyte:
Arkijuustoa
Salaattifetaa
Aurajuustoa
Raejuustoa
Pari kananmunaa
Jauhoa
Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle.
Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.

15.01.2022 05:37:36
#539476 [+-] Piilota Suosittele

>>539325
Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit".
Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi.
Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D

[ 16 viestiä | ]