>>539359 Itse pistit reseptin tähän mediaan ja sen mukaan toimin.
Muunkin hieman. Eli tein juustoista mitä löytyi. Perus pitsataikina. Täyte: Arkijuustoa Salaattifetaa Aurajuustoa Raejuustoa Pari kananmunaa Jauhoa Vartti uunissa 225 lämmössä ja yksi raaka kananmuna päälle. Pari minuuttia ja ulos. Voinokare päälle ja voitelu reunoille.
>>539325 Sain normaalisti rasvaa ja suolaa säihkättämättömänä eräs päivä aamupalana jo kokonaisen Haapasalon lätyn vetäneenä melkoiset "rasvaöverit". Tämä näyttää pyöreästi arvioiden ainakin kolmanneksen isommalta ja pelkkä pinta kiiltää rasvasta sen verran, että muutama keventävä ainesosa ei ehkä olisi pahitteeksi. Tosin, jos tämä koko komeus olisi tarkoitettu minulle syötäväksi ja aloittaisin vasemmasta laidasta, niin taistelisin itseni ainakin tuohon kananmunaan asti :D
[
16 viestiä
|
]
⭰
Karjalanpaisti
Ime sitä
Hyvät setit
Tonnikalapihvi höysteillä
Kanankoivet höysteillä
lounasta
Eväsleivät
Ihan homona lihapyllyjä
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Kanaa ja muuta paskaa
Rasvapalo
alaston kokki
Parempaa ku norski homostelut
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Ranet ja kanakastike
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Pihviä ja muuta
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Kanaa
Spydäriä
Ruokea
Kanachili "I <3 U"
Lihalaiva
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija