Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Uunisafkaa Uunisafkaa
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Pihvinaama Pihvinaama
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Kebab Kebab
Läskisoosia Läskisoosia
Vihreät uuniin Vihreät uuniin
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Päivän safkat Päivän safkat
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
hämBööga hämBööga
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Sam läskeilee Sam läskeilee
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
grillikesä part.2 grillikesä part.2
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Ime sitä Ime sitä
Ruokea Ruokea
 409 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto
22.02.2026 13:02:24
[ + 3 - | ]

Valupertin kunniaksi

[86217] [tiedosto.jpg] [3.84 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

makaroonilaatikko

 · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
23.02.2026 05:31:57
#738986 [+-] Piilota Suosittele

Mä heitän arviona semmosen 350 grammaa makaronia, 2 dl ruokakermaa, sinihomejuustomurusta sekä noin 175 grammaa juustoraastetta. Ehkä desi rasvaista maitoa. Lihan korviketta sitten max 350 gemmiä kanan jauhelihaa sekä puolikas sipuli.

Paistoaika 35 minuuttia, 210-230 astetta uunin yläritilällä.

>>738919
Guulebbas nyd saadanan nilggi. Mä tein kerran kaverin kans lasagnemakaronimössöä johon meni semmonen 500 grammaa juustoo, 400 grammaa makaronia, 400 grammaa jauhelihaa, maustepussi sekä runsaasti maitoa. Laskettiin, että siihen tuli kaiken kaikkiaan noin 10 000 kaloria. Syötin sen sitten niille kaikille muille ku aavistelin orastavaa sydänkohtausta, mutta perkele ne jäi sittenkin henkiin ja arvaappa vituttiko mua ku en uskaltanu ite maistaa ollenkaan.

[ 6 viestiä | ]