Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Magaronimess Magaronimess
Grilli Grilli
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Känni spaghetti Känni spaghetti
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
;D ;D
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Kaanin käsky Kaanin käsky
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
 908 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto
26.07.2019 22:14:34
[ + 4 | ]

Menkää itteenne ituhippi huutelijat

[32566] [20190726_221201.jpg] [1.36 MB] [2560x1440] [] []
20190726_221201.jpg

makkara perunat

 · 

juuh elikkäs

(71)
26.07.2019 23:38:00
#230618 [+-] Piilota Suosittele

Missä sinappi? Ketsuppi? Majoneesit? Kurkkusalaatti?

Ja miksi noin pieni annos? Yömässy, kun on otettu vähän viunasta vaan pahimpaan mässyhimoon?

27.07.2019 08:01:46
#230717 [+-] Piilota Suosittele

230588

kanakastike?

Ranskisten ja nakkejen päälle?

>>230606
Jauhoa jauholla.

Jauhomakkarat on parasta.

>>230608
Onkohan nuo ranskalaiset "perunat" alikypsiä

Ovat. Maltti on valttia.

>>230618
>>230644
Tarvi ku vähän suolaa. Siis jos noi rainerit ois kypsiä.

Eilen tein kiireessä ranskalaisia kalapuikoilla koska nälkä oli aika maksimaalinen. Ois vaan pitänyt antaa olla vielä 10min mutta kyllä se mössönäkin siinä nälässä meni.

27.07.2019 13:09:29
#230834 [+-] Piilota Suosittele

>>230752
Miten voi olla mahdollista, ettei edes makkaraperunoita osaa tehdä.

Jos ne tolleen lämmittää sekasin mikrossa niin ainakin ranskalaisista tulee vetisiä puikkoja.

230818

Ranskikset tossa näyttäs hyvin mallikkaalta, mutta miksi oksensit niiden viereen?

27.07.2019 22:40:59
#231014 [+-] Piilota Suosittele

>>230877
'suppiapas. Nyt en käytä kumpaakaan kun koitan laihdutella. No vitut koita, mutta herkut vähille.

230889

Joskus näyttää just tolta :D Sama miltä näyttää kunhan on suht terveellistä ja lähtee nälkä.

[ 10 viestiä | ]