Enpä olisi vielä pari viikkoa sitten uskonut, että Euroopan pahin vihollinen tuleekin lännestä. Toivon vaan, ettei se keksi liittoutua sen toiseksi pahimman kanssa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
Että näin
Vafemmifto
Siksi PS
SDP ja väärä säästäminen
neekerit saa turpaansa
Natsien kirjarovioilla poltettiin homo ja transupornoa
Vihreä ekonomisti 🤦♂️
Vihreiden logiikka
ylen kiukuttelusta
Mestari
kuningas
Pääministeri instituutio
Toimittajat.
Kyllä trumputtaja vaan on paras
Parempi ihminen 🤤
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on