Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Yle propagandaa taas 24. Yle propagandaa taas 24.
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Siksi PS Siksi PS
Johan bäckman Johan bäckman
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Sanna Sanna
Kommarit Kommarit
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Tynkkynen Tynkkynen
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa. Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
Bilesannuli on ihminen Bilesannuli on ihminen
Faktaa. Faktaa.
Nii! Nii!
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
tulevaisuus tulevaisuus
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
 1 127 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
02.03.2024 00:52:00
[ + 8 | ]

tissit

[68223] [tissit.jpg] [0.37 MB] [1538x2048] [] []
tissit.jpg

tissit ja pillu

 · 

läski

(489)  · 

ylipaino

(11)  · 

mätisäkki

(62)
02.03.2024 04:39:54
#602762 [+-] Piilota Suosittele

>>602744
Siinä ku tuo lortto on vattaläskiviivojensa perusteella pyöräyttäny ainakin yhen äpärän. Todennäkösesti mulaatin. Rehellisesti sanoen niin varmaan useammankin. Lorttolärpyttimetkin on ku jättiläisen kivekset niin olettamukseni siitä, että tuo perkele on pyöräyttäny niin monta äpärää ku olla ja voi niin se sitten kirjottelee poliitikkopalstoille, että sen pitää saada rahaa siitä ku on toiminu kopiokoneena.

12.04.2025 01:56:51
#691916 [+-] Piilota Suosittele

>>691908 Iijoen lessujen olisi syytä kaasuttaa heikot yksilönsä, muutoin ne emigroituvat Ouluun purkamaan perversioitansa ja muuttuvat digimummoiksi.

12.04.2025 02:30:46
#691924 [+-] Piilota Suosittele

>>691916
Sanoitpa nyt pahasti.

L-positiivisia ei näillä kulmilla lueta edes apustavasti ihmisiksi. Kunnanvaltuustostakin niitä ollaan potkimassa pois ja mummielestä ne pitäis sotkea suohon koko saatanan lestakaarti. Fy fan!

12.04.2025 05:16:37
#691951 [+-] Piilota Suosittele

>>691934
No hyi, sun suuta ei oo näköjään koskaan pesty smegmalla. Mä rupeen nimittään sua tästä päivästä lähtien.. pimppisuuksi. Pilluhiivat vaan lisääntyy sun viiksissä niin sulta katuaapi koko hajuaisti ku aina on shillin tuoksu päällä. Mutta mepä ovelina veitikoina sitten ruvetaankin pullottamaan pieruja ja laitetaan niitä sun postiluukusta sisään ja jätkä ei tiedä siitä tuon taivaallista vaan nuuhkit menemään ties monenko rasvaperseen ripulihiukkasia ittees. Muahaha!

[ 11 viestiä | ]