Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 893 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
rankka viikko rankka viikko
Emma Emma
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja.. Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Vitun virhreät Vitun virhreät
Letsgobrandon Letsgobrandon
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Kokoomus Kokoomus
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Arvovalinta. Arvovalinta.
Velkapuolueet Velkapuolueet
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
 503 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto
05.09.2022 20:00:17
[ + 4 | ]

Keijo on taas todellisuutta.

[67215] [20220905_195918.jpg] [0.29 MB] [1595x896] [] []
20220905_195918.jpg

keijo

(14)  · 

tarja

(13)  · 

tavja

05.09.2022 21:02:12 | 23:49:45
#597182 [+3] Piilota Suosittele

Jotkut oikeasti kuvittelee että noi lehdissä virnistelevät huorat on paikoillaan koska ovat pätevimmät tehtävään.

05.09.2022 21:32:54
#597187 [+5] Piilota Suosittele

Voi Tarja, Tarja, Tarja. Sekainen jo aikanaan, vielä sekaisempi nyt. Äärikommunisti aina.

Naisjohtoisessa hallituksessa ei ole mitään vikaa, jos kyseessä ovat kovan linjan ammattilaiset. Nyt sellaisia ei todellakaan hallituksessa ole.

Lisäksi nykyhallituksessa on henkilöitä, jotka korostavat sukupuolettomuutta, mutta samalla korostavat sukupuolta kun kyse on naisista ja kuinka hienoa on, kun on naisenemmistöinen hallitus jne. Samalla he myös vaativat sukupuolikiintiöitä kaikkialle, missä naisia on vähemmistö, mutta kun kyse onkin tilanteesta, jossa naisia on enemmistö, sukupuolikiintiöistä vaietaan.
Kyseessä ovat siis todella sekaiset, subjektiiviset ja räikeästi epätasa-arvoa kannattavat henkilöt.

07.09.2022 21:36:43
#597500 [+-] Piilota Suosittele

No vittu paras hallitus ikinä 😂😂🤣, miehet eivät ymmärrettävistä syistä uskalla edes nimimerkin takaa kertoa mitä on tullut ryssittyä 😅☠

[ 3 viestiä | ]