Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 872 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Hutisalo.. Hutisalo..
Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
vihreät de gröna vihreät de gröna
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
Suvakit servattu Suvakit servattu
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
EsDeePee EsDeePee
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Mitä vittua? Mitä vittua?
sankari sankari
Multikult.. Multikult..
Iikka kivi uli uli Iikka kivi uli uli
 516 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.74 MB, 4 tiedostoa
05.09.2022 20:04:15
[ + 6 - | ]

Sanna taas kärähti valehtelusta.

[67220] [01.jpg] [0.75 MB] [1080x1697] [] []
01.jpg
[67219] [20220905_200216.jpg.png] [0.52 MB] [800x600] [] []
20220905_200216.jpg.png
[67218] [20220905_200218.jpg.png] [0.07 MB] [580x450] [] []
20220905_200218.jpg.png
[67217] [20220905_200222.jpg.png] [0.4 MB] [600x600] [] []
20220905_200222.jpg.png

05.09.2022 21:36:10
#597188 [+4] Piilota Suosittele

Saattoihan se soittaakin. Kännissä ja läpällä.

Tai vastasi sähköpostiin:
"Yes. Finnlant stronk! Finnlant rich! Finnlant will pay. Njet problem! Finnlant stronk, Finnlant rich!"

07.09.2022 21:30:32 | 21:30:45
#597498 [+-] Piilota Suosittele

No on nyt tylsää taas jollain, jos hoitaisi työnsä, kiinnostaisi edes yhtä paljon kuin NL:n tilaamat kuparilauteet Kekkosen aikana.

[ 2 viestiä | ]