Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Faktaa. Faktaa.
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Tilastot? Tilastot?
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Meemit. Meemit.
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.. Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee..
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Mutti Marin Mutti Marin
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Tynkkynen ja jauhojengi Tynkkynen ja jauhojengi
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
 515 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.73 MB, 1 tiedosto, 31.08.2022 20:30:00
[ + 8 | ]

sannan palvojat

[67069] [saatana.png] [1.73 MB] [1000x1000] [] []
saatana.png

sanna marin

(322)  · 

suvakki

(154)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

ilmastohörhö

 · 

suuri johtaja

(11)  · 

jumala

(65)  · 

pohjois korea

 · 

kommunistien

 · 

mailmanvalloitus

01.09.2022 07:00:21 | 07:01:58
#596304 [+-] Piilota Suosittele

Santero:
Raksu:
Kengay:
Sonja:
Riku:
Norjis:
+ kaikki muut sannistit

Kaikki pilit tanassa kun lopultakin uuden ajan Jeesustar on vihdoinkin kuvassa kaikkien nähtävissä.

ps. tää on kuitenkin huumorisivusto joten kasvattakaa pallit, sanosin minä. Jos haluatte vängätä politrukkipaskasta niin teidän viidennen kolonnan hinttailunne ei oo millään tavalla hauskoja. Yrittäisit ipa edes.

pps. kattelin muuten läpitte käyttäjät. 15-20 oikeaa tunnusta ja kaikki loput sitten norskin perheenjäseniä. Emmää tiiä. Tietenki se on hyvä, että saa purettua mielisairaita fantasioitaan etes jollaki ankealla sivustolla, mutta kyllä sen verran ois hyvä kyetä refluksoimaan (ku en muista mitä se suomeksi on) omia elämän valintojaan.

Lissää kivoja juttuja, vähemmän autistipaskaa!

[ 2 viestiä | ]