nauran makeasti kuinka jotkut vihaa persuja ja yrittää peitellä vihevassareiden töppäyksiä ja idiootti päätöksiä. "otetaan lisää velkaa vaikka on noususuhdanne" toi on ekaa kertaa suomessa. toiset on silloin maksanut velkoja. mites kun lama iskee 10 x velkaa jota maksetaan seuraava 100v köyhänä.
Kukaanhan ei näissä kuvissa yritä peitellä vihervassareiden töppäyksiä tai ilmaise mitään tukea Sannalle. Näissä vaan nauretaan persujen naurettavalle öyhötykselle ja itkulle ja sille, miten persufanit kuvittelevat, että persut olisivat hallituksessa onnistuneet yhtään paremmin :3
[
4 viestiä
|
]
⭰
Kokoomus
Pääministeri instituutio
sankari
Juutalaiset tekee gojimeista homoja
VKK Kesäkokous
Iiris.
Halla-aholla on asiaa
Ilon ja onnen päivä
Vasemmisto
Hallituksen propagandaa.
Demari kantaa vastuuta 🤦♂️
fatim diarrhea
Sanna taas kerran.
Yes
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
Kello tikittää oikeuden puolesta
Aloitetaan uusi kierros demarilla
jotain yhteistä
Vihreiden älykkyys osa 445.
Neuvo
Multikult..
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä