Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Väestönvaihto Väestönvaihto
Huumehörhöt Huumehörhöt
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
uskovaiset uskovaiset
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Suvakki Suvakki
Töhrijät. Töhrijät.
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
Citykani Citykani
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Thicc Marin Thicc Marin
Ruotsin tie Ruotsin tie
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
 591 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
28.08.2022 19:02:25
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 28.08.2022.

Ja miten sitten kävikään..

[66993] [20220828_181725.jpg] [0.22 MB] [1088x1399] [] []
20220828_181725.jpg

perussuomalaiset

(81)  · 

taas oikeassa

28.08.2022 20:42:36 | 20:43:07
#595709 [+4] Piilota Suosittele

>>595700
Ketään sormella osottamatta, toi uutinen on 2019 KAUAN ennen ukrainan sotaa vitun ääliö >.> Taas olet näemmä kekkulin persettä nuolemassa.

28.08.2022 23:04:53
#595735 [+7] Piilota Suosittele

Ja vihreät ovat kynsin ja hampain vastustaneet ydinvoimaa ja olleet poikkiteloin kaikkeen ydinvoimaan liittyvässä.

Jos vihreät olisi heitetty Afrikkaan tai Lähi-Itään jo vuosikymmeniä sitten, meillä ei todennäköisesti olisi sähköongelmia tällä hetkellä, vaan energiaa olisi yli oman tarpeen ja sitä myytäisiin ulos. Hanhikiveäkin jarruteltiin turhaan liian pitkään. Nyt kun Rosatom haluttiin Hanhikiveltä pois, pitäisi kiireen vilkkaa olla jo sopimusten tekemiset käynnissä toisen rakentajan kanssa. Sen sijaan lausunnot ovat olleet aivan toisen suuntaisia, vaikka tämän hetken tilanne näyttää, kuinka äärettömän tärkeätä energiaomavaraisuus on. Ja sitä ei tulla Suomessa aurinkovoimalla saavuttamaan ja jos sitä tavoitellaan "tuulimyllyillä", jouduttaisiin tekemään merkittävää luonnontuhoa kaatamalla metsiä tuulivoimapuistoille ja niiden huoltoreiteille ja sähkölinjastoille. Uutta lisäydinvoimaa. Heti.

[ 10 viestiä | ]