Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
tulevaisuus tulevaisuus
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Orpo Orpo
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Tarina Tarina
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Satu ❤ Satu ❤
Mitäpä niistä faktoista.. Mitäpä niistä faktoista..
Foliohattu Foliohattu
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Vafemmifto Vafemmifto
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Trump Trump
Alkon tj. Alkon tj.
 462 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 07:33:23
[ + 3 - | ]

Mitäpä niistä faktoista..

[67226] [20220906_073254.jpg] [0.34 MB] [945x525] [] []
20220906_073254.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismi

(11)
06.09.2022 18:02:06 | 18:04:59
#597270 [+-] Piilota Suosittele

>>597206

Se onnistuisi kyllä. Peräkärri fillariin ja matkaan. Täytyy vaan palkata väkeä vähän lisää. Mistä palkkarahat?

Sitten tuohon raidehommeliin. Valtio sössi raidehommilinsa totaalisesti. Raiteilla kulki ennen rahtia ja paljon. Sitten tuli päättäjän ahneus ja rahtihintaa sekä laatua pudotettiin. Firman omistajat huomasivat, ettei VR:n kyydissä kannata enää kuljettaa mitään. Tulee kuljetus kumipyärillä koko matka halvemmaksi kuin terminaali - raide - terminaali. Lisäksi VR:n vaunujen agrigaatit olivat luokattoman huonoja. Tamro menetti yli 20 miljoonan euron kuljetuksen samaan syyhyn. Sen jälkeen alkoi massasiirtyminen kumipyörille.

07.09.2022 01:30:23
#597350 [+-] Piilota Suosittele

>>597206
Ei varmaan teollisuuden autoilua lasketa yksityisautoiluun. Isommissa kaupungeissa yksityisautoilun määrän vähentäminen on ihan positiivista, toki nää sekopäät yleensä ulisee ku landel ajetaan autolla vaikka siellä ei ole vaihtoehtoa.

[ 6 viestiä | ]