Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Neuvo Neuvo
Foliohattu Foliohattu
joe pedo joe pedo
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Osmo prkle.. Osmo prkle..
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️ Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Kela Kela
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Valta Kuuluu Venäjälle Valta Kuuluu Venäjälle
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Kari. Kari.
Emma Emma
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Vihiriät Vihiriät
Resitance Resitance
 519 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
26.07.2022 08:09:14
[ + 3 | ]

Yle propagandaa 37.

[66062] [20220726_080817.jpg] [0.2 MB] [1910x1080] [] []
20220726_080817.jpg

sanna

(126)  · 

palvonta

(11)  · 

yleisradio

(64)  · 

ylevero

(9)  · 

propaganda

(106)  · 

suvakit

(201)  · 

vasurit

(20)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kassa täti

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

uniper

(15)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

ilmasto vouhotus

 · 

köyhät kyykkyy

 · 

aamupala

(33)  · 

800

26.07.2022 08:14:42
#588185 [+1] Piilota Suosittele

Mä voin vaan kuvitella, miten voi joillakin sattua aivoihon niin paljon, että Marinin joku vapaa-ajan pukeutuminen kiukuttaa näin paljon

26.07.2022 08:51:54
#588191 [+1] Piilota Suosittele

>>588188
Vai, että se on hyysäämistä, kun kansalaisaloite menee eduskuntaan.
Eikä ne käyttöhuoneet mitään ravintoloita ole, vaan enemmänkin paikka, josta narkit saa apua huumeista pois.

27.07.2022 12:00:17
#588393 [+-] Piilota Suosittele

>>588384

Sitten siellä ei ole erillistä toimintaa alkoholi ja-muille päihde-ongelmaisille. Huono homma. Mutta mikään piikityshuone ei ole ratkaisu tuohon.

[ 12 viestiä | ]