Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 842 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Persut Persut
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Sananvapaus.. Sananvapaus..
Vasemmisto Vasemmisto
Irstas viesti Irstas viesti
Pääministeri instituutio Pääministeri instituutio
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
ken on hulluin ken on hulluin
Vain elämää. Vain elämää.
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Ainoa oikea vastaus ryssälle Ainoa oikea vastaus ryssälle
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Kansa Kansa
Demarit 🤦‍♂️ Demarit 🤦‍♂️
Valta Kuuluu Venäjälle Valta Kuuluu Venäjälle
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja.. Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
Sanna Sanna
 519 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
26.07.2022 08:09:14
[ + 3 | ]

Yle propagandaa 37.

[66062] [20220726_080817.jpg] [0.2 MB] [1910x1080] [] []
20220726_080817.jpg

sanna

(126)  · 

palvonta

(11)  · 

yleisradio

(64)  · 

ylevero

(9)  · 

propaganda

(106)  · 

suvakit

(201)  · 

vasurit

(20)  · 

prisman kassa

(30)  · 

kassa täti

 · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

uniper

(15)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

ilmasto vouhotus

 · 

köyhät kyykkyy

 · 

aamupala

(33)  · 

800

26.07.2022 08:14:42
#588185 [+1] Piilota Suosittele

Mä voin vaan kuvitella, miten voi joillakin sattua aivoihon niin paljon, että Marinin joku vapaa-ajan pukeutuminen kiukuttaa näin paljon

26.07.2022 08:51:54
#588191 [+1] Piilota Suosittele

>>588188
Vai, että se on hyysäämistä, kun kansalaisaloite menee eduskuntaan.
Eikä ne käyttöhuoneet mitään ravintoloita ole, vaan enemmänkin paikka, josta narkit saa apua huumeista pois.

27.07.2022 12:00:17
#588393 [+-] Piilota Suosittele

>>588384

Sitten siellä ei ole erillistä toimintaa alkoholi ja-muille päihde-ongelmaisille. Huono homma. Mutta mikään piikityshuone ei ole ratkaisu tuohon.

[ 12 viestiä | ]