Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
ken on hulluin ken on hulluin
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Käsi ylös jos yllättyi Käsi ylös jos yllättyi
Olet murhaaja Olet murhaaja
Aatu Aatu
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
Virheä logiikka Virheä logiikka
Persun psykoosi Persun psykoosi
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Esa rankaisee Esa rankaisee
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
karkkipäivä karkkipäivä
 589 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto
21.09.2022 14:08:31
[ + 7 | ]

Kiitos Tytti, kiitos demarit :D

[67746] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [960x843] [] []
tiedosto.jpg

uniper

(15)  · 

saksa

(119)  · 

sdp

(559)  · 

tytti tuppurainen

(14)  · 

sanna marin

(322)
21.09.2022 15:11:53
#600291 [+1] Piilota Suosittele

>>600289
Noh noh, pitää olla tyytyväisiä että saatiin edes se 8mrd takas ja 500m kaupoista eikä saksa vaan päättänyt pitää itellään kaikkea. Hienosti hoitivat!!!

21.09.2022 18:01:24
#600327 [+-] Piilota Suosittele

En tiedä puhutaanko tässä faktoja, mutta jos, ja hallitus (no ei myönnä, mutta tietää kuitenkin) on tämän hyväksynyt, kannattaa katsoa ketä äänestää jos ketään.

Tuo on varmaan paskapuhetta, sen piti olla vain Saksan osuus Uniperistä, lisäksi saksan kaasuvoimalat eivät ihan lyhyellä tähtäimellä tuota kuin tappiota, ja lyhyt tähtäin on aina jokaisen hallituksen mielessä.

21.09.2022 18:37:13 | 18:42:09
#600340 [+4] Piilota Suosittele

Juuri näin.

Nuo vesivoimalat ja ydinvoimalat olivat se syy, miksi Fortum Uniperin halusi.
Ja niistä Fortum yritti neuvotella.

Mutta kiitos @TyttiTöppäävä ja @TyttöRyyppäävä kun kusitte oikein kunnolla homman.

Unohtamatta tietysti @IsisPekka joka oli myymässä verkot Carunalle ja käynnisti koko dominopelin sillä.
Ja koska @TuuliviiriVihreät ja @IsisPekka eivät antaneet Fortumille omaa ydinvoimalalupaa, rahat piti joka tapauksessa sijoittaa ja Uniper oli (juuri vesivoimaloiden ja ydinvoimaloiden vuoksi) hyvä investointikohde irtaimelle rahalle, joka on syytä sijoittaa eikä makuuttaa.

Kannattaa miettiä erittäin tarkkaan, mitä puoluetta äänestää keväällä.

21.09.2022 18:41:18
#600341 [+4] Piilota Suosittele

>>600327
Pilkkahintaan nuo menivät.
Fortumille jäi täysin Musta Pekka (se helvetin Haavisto) kouraan, koska @TyttiTöppäävä ja @TyttöRyyppäävä iskivät.

Ainoa mitä Fortumilla on, on etuostooikeus noihin voimaloihin ELI OSTAA NE UUDESTAAN, jos Saksa päättäisikin pilkkoa Uniperin joskus, mitä se siis ei nyt aio.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uniper-ruotsin-vesi-ja-ydinvoimasta-ei-talla-hetkella-aikomusta-myyda-naita-liiketoimintoja/37072ad1-d00b-4c52-baa7-362b5e4f1b79

Aivan katastrofidiili koko juttu. Yhtä paha puhallus kuin UmtsiBumtsi. Paitsi kalliimpi.

Sitä, joka aikoo investoida joskus Saksaan, pitää lyödä vasaralla päähän.

[ 14 viestiä | ]