Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto
Virheä logiikka Virheä logiikka
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Johan bäckman Johan bäckman
Mielenosoitus Mielenosoitus
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Trudeau. Trudeau.
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
the way forward the way forward
Sebun kaljat Sebun kaljat
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
poliitikot poliitikot
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Kepulitkin mainostaa arabiaksi Kepulitkin mainostaa arabiaksi
 573 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.62 MB, 2 tiedostoa
25.05.2022 13:02:56
[ + 5 - | ]

Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️

[64634] [Screenshot_20220525-130201_Twitter.jpg] [0.28 MB] [1079x986] [] []
Screenshot_20220525-130201_Twitter.jpg
[64633] [Screenshot_20220525-130212_Twitter.jpg] [0.34 MB] [1080x1126] [] []
Screenshot_20220525-130212_Twitter.jpg

25.05.2022 14:05:59
#573267 [+3] Piilota Suosittele

Eiks tolla logiikalla vois vaan sanoa että pienituloset vois vaan muuttaa elämäntapaansa että ei ois enää pienitulosia?

25.05.2022 17:11:43
#573328 [+-] Piilota Suosittele

Eli jos on thny töitä 12 vuotiaasta raksalla niin se on oman elämisen maksattamista muilla? No seuraava kylppäriremppä maksaa Kuroselle sit 1,8 kertaa mitä muille

25.05.2022 17:58:34
#573339 [+1] Piilota Suosittele

"Mutta kuinka pitkälle ihmisten elämänvalintoja voi maksattaa muilla?"
Tuohan on just ku autoiluun liittyvien verojen ja muiden maksujen kyllästämän työssäkäyvän suusta. Saattais Sannallaki alkaa alahuuli väpättää ku autoilun verotuksen ylijäämä katoais valtion kassasta ja ne rahat pitäis sitten alkaa keräämään myös Kallion ituhippien taskuista

25.05.2022 20:37:05
#573379 [+2] Piilota Suosittele

Muistakaa äänestää vihreitä ja vasemmistoliittoa, jos olette masokisteja ja haluatte Sannan ruoskivan teitä siitä syystä, että hengitätte, syötte lihaa, lämmitätte asuntoanne, käytätte polttomoottorilla varustettuja ajoneuvoja tai laitteita.

Tuollaiset Kurroset voisivat poistua planeettaa kuormittamasta ihan omasta toimestaan planeetan suojelemiseksi.

25.05.2022 20:40:48 | 20:40:59
#573381 [+2] Piilota Suosittele

Sanna on oikeasti aivan helvetin tyhmä, kun ei ymmärrä, että kalliit polttoaineet nostavat kaiken mahdollisen hintoja tällä hetkellä kiihtyvällä tahdilla. Lopputuloksena ihmisillä ei ole rahaa ostella tavaraa edes päivittäistavarakaupasta, kun rahaa ei ole ja hinnat ovat nousseet ja nousseet.

Sannan ja samoin ajattelevien vuoksi kohta ollaan todella isossa lamassa, kun yritykset tekevät nyt jo tulosvaroituksia ja kohta alkavat massiiviset yt-neuvottelut ja olemme todella rankassa lamassa.

Polttoaineveroja laskemalla pysyttäisiin estämään tätä laajalti, pitämään suomalaiset liikennöitsijät työssä & leivässä, pitämään kuljetuskustannukset alhaisempina ja hillitsemään yleistä hintojen nousua ja siten estämään nurkissa kurkkivaa yt-aaltoa ja lamaa.

Sanna, sinä olet huono ihminen. Sinä olet se ihminen, joka haluaa massatyöttömyyden ja laman Suomeen. Häpeä Kurronen, häpeä.

26.05.2022 01:43:23
#573439 [+1] Piilota Suosittele

tossa on samaa sävyä kuin talousasiantuntijan neuovossa, että miten ihan tavallisella ihmisellä on yhä varaa miljoonan asuntoon helsingin keskustassa. Myy kaksi puolen miljoonan asuntoa ja ostaa myyntituloilla yhden.

[ 9 viestiä | ]