Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
Kommarit 🤦‍♂️ Kommarit 🤦‍♂️
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista Gorbachev julkisti -89 asiakirjat holokaustin oikeista luvuista
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
samaistuin samaistuin
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
sininen puolue? sininen puolue?
 354 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
08.05.2022 14:12:10
[ + 2 | ]

Iikka kivi uli uli

[64259] [tiedosto.png] [0.17 MB] [1080x1670] [] []
tiedosto.png

08.05.2022 14:46:37
#569699 [+5] Piilota Suosittele

Veribensa.

Entä Verimetyylialkoholi? Veriappelsiini? Verivelka, verivero, verielämä. Menisi intiaan lässyttämään. Ei uskalla. Siellä saattaa tulla koipeen.

08.05.2022 16:27:09
#569711 [+5] Piilota Suosittele

Taitaa olla Likkakivellä liian vähän keikkaa, kun ehtii vain mouhuamaan netissä.

Ai niin, ettei vain olisi se mouhuaminen ja vasemmistopsykoosi syynä siihen, että sitä keikkaa on liian vähän.

Samaan aikaan Fathi Ahmed oli sen sijaan televisiossa asiallisesti puhumassa standupista ilman vouhkaamisia tai ideologioita.

[ 4 viestiä | ]