Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 832 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
2 pĂĄ gonget 2 pĂĄ gonget
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Stubb. Stubb.
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa. Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
Lisää veroa Lisää veroa
Keskusta taas 🤦‍♂️ Keskusta taas 🤦‍♂️
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Persut 👍 Persut 👍
Elokapina Elokapina
Mestari Mestari
Iiris Iiris
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
sanna tietää sanna tietää
Kivenheitto Kivenheitto
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus
Kommarit Kommarit
â­°
 575 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.56 MB, 2 tiedostoa
25.05.2022 11:18:44
[ + 3 - | ]
⇥

Hutisalo 🤦‍♂️

[64631] [20220525_105726.jpg] [0.05 MB] [765x960] [] []
20220525_105726.jpg
[64630] [Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg] [0.5 MB] [1080x1430] [] []
Screenshot_20220525-111806_Samsung-Internet.jpg

ohisalo

(37)  Â· 

idiootti

(125)
25.05.2022 11:25:34
#573231 [+4] Piilota Suosittele

Tätä minäkin olen ihmetelly. Ja ku kaikki muutenki kallistuu niin vielä vähemmän on varaa vaihtaa autoa. Suomi vois lopettaa verojen keräämisen niinku Italia ja julistautua sen jälkeen persaukiseksi niin valtio vois kupata EUsta rahaa ja lahjoittaa niillä kaikille jonku perus sähköauton. Sitten jos haluaa jonku paremman version niin jokanen voi maksaa erotuksen ite ja miksei maksais ku verotuksen lopetuksen takia jokaisella työssäkäyvällä on jääny ylimäärästä paalia laittaa siihen vähän parempaan Priukseen. Sitten voidaan alottaa taas tämä tapakommunismi uudelleen mutta ainaki autokanta olis tikissä

25.05.2022 11:47:31
#573235 [+1] Piilota Suosittele

Itekkin aattelin että pakko varmaan hommata sähköauto kohta ko diesel on pirun kallista. Tällä hetkellä ei oo autoa ollenkaan, kun katkes jakohihna...

25.05.2022 14:26:43
#573280 [+6] Piilota Suosittele

Tuttu osti pari sähköautoa viime vuonna. Ajelee niillä kavereiden kanssa kaljapäissään, kun se on niin kivaa. Kahdeksikkorata kuului pakettiin.

25.05.2022 15:38:38 | 15:39:08
#573311 [+-] Piilota Suosittele

>>573241 Kannen purin ja totesin että kaikki keinut poikki ja venttiilit mutkalla ko ei ottanu puristuksia ja puhalti vaan imusarjaan. Laskeskelin että uuden hilut kanteen ois ollu päältä 300€ ja siihen sitten oikasu sun muut kansihommat, mitkä joutus teettämään, joku 400-500€ nii jäi korjaamatta. Siinäki vähän se että alakerran kunnostakaan ei ollu mitään takeita ko sinne asti ei jaksanu purkaa. Myin lieuttualaisille 500€lla koko paskan.

25.05.2022 21:12:24
#573387 [+1] Piilota Suosittele

>>573325 2500€ oli halvimmat vähiten epäilyttävät apulaitteiden kanssa. Itellä ei oo tällä hetkellä tiloja koneen vaihtoom nii se laitto ois ollu pajalla joku päältä tonnin niin ajattelin että en kehtaa laittaa. Tavallaan oishan siitä hyvän auton sillä saanut, mutta ei ollu sillä hetkellä aikaa tai innostusta metästää niitä koneita ko piti lähtee toiselle paikkakunnalle töihin.

[ 7 viestiä | ]