Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 888 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

No niin... No niin...
Herlin Herlin
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Siksi PS. Siksi PS.
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua.. Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Stea Stea
Kivenheitto Kivenheitto
Persu-meemejä Persu-meemejä
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
sankari sankari
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda. Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
sentristi sentristi
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
HALLLLLEEEELUJA HALLLLLEEEELUJA
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
 430 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto
25.04.2022 06:48:35
[ + 3 | ]

Taponen 🤦‍♂️

[63936] [Screenshot_20220425-064806_Twitter.jpg] [0.49 MB] [1080x1411] [] []
Screenshot_20220425-064806_Twitter.jpg

25.04.2022 08:32:30
#565911 [+4] Piilota Suosittele

Helsinki on turvallinen, eikä täällä ole mamujengejä. Täällä ei myöskään ole tuhopolttoja, eikä turun torien kaulan viiltelyjä.
Se on todella helppo huudella tuollaista. Kansalainen kun ottaa kaiken vastaan ja on etulinjassa viranomaisten ja päättäjien touhuista.

25.04.2022 18:43:11
#566024 [+4] Piilota Suosittele

Mikähän perkeleen metku tässä Taposessa on takana? Eihän vittu voi olla niin että poliisit laittaa tuommosen jätkän tuommoseen hommaan tarkotuksella. Eikö poliisin idea ole olla neutraali virkamies? Tämmönen herättää minussa salaliittoteoreetikon "Kenen pussiin Taponen oikeasti pelaa entä onko Taponen edes oikeasti olemassa, onko hän sittenkin suvakkikoodarin sisäministeriölle kehittämä chatbotti :D

27.04.2022 09:41:20
#566393 [+-] Piilota Suosittele

>>566024
Ihan mahoton sanoa, mut luulin aluks et taponen on parodia hahmo. Toki näitä tulee välillä että tän on pakko olla parodia juttu tai joku muokattu twiitti mutta juuh jooh. Veikkaisin jotain traumaa/psykoosia.

[ 6 viestiä | ]