Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Ihanan puolueeton vaalitoimitsija. Ihanan puolueeton vaalitoimitsija.
Vasemmisto Vasemmisto
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Lisää veroa Lisää veroa
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Hyvää yötä nekru.. Hyvää yötä nekru..
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
tissit tissit
Li Andersson Li Andersson
Oops.. Oops..
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Oulu Oulu
Trump ja Kim Trump ja Kim
Uskonto Uskonto
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
 390 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:26:58
[ + 2 | ]

Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?

[66936] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [692x708] [] []
tiedosto.jpg

mannerheim

(16)
26.08.2022 06:45:40
#595234 [+-] Piilota Suosittele

>>595224
Varmaan sitä mitä apteekista on tuohon aikaan saanut täysin laillisesti.
Esimerkiksi kokaiini viinissä (Vin Mariani) tai jauheena oli suomessa apteekista ostettavissa jo 1870-luvulla, kokaiini muuttui laittomaksi "erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi" suomessa v.1971.
Heroiinia(diasetyylimorfiinia), kodeiinia, morfiinia ym opiaatteja sai suomessa apteekista 1860-1957 melkeinpä reseptivapaasti.

26.08.2022 07:35:33
#595236 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on vaan se ero että sinäkään et luultavasti olisi täällä öyhöttämässä ilman Mannerheimia. Sannaa pitää silti puolustaa henkeen ja vereen saakka ihan sama mitä se tekee. Valkoritarointi on niin hauskaa xd

[ 4 viestiä | ]