Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sebun kaljat Sebun kaljat
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
retkeily retkeily
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Ihana nainen Ihana nainen
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Jos.. Jos..
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Iiris Iiris
Jordan Peterson Jordan Peterson
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Trudeau. Trudeau.
Vkk Vkk
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus Hitlerin puhe. Aatu oli erittäin jalo ja älykäs monilahjakkuus
Trump ja twitter Trump ja twitter
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
 390 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:26:58
[ + 2 | ]

Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?

[66936] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [692x708] [] []
tiedosto.jpg

mannerheim

(16)
26.08.2022 06:45:40
#595234 [+-] Piilota Suosittele

>>595224
Varmaan sitä mitä apteekista on tuohon aikaan saanut täysin laillisesti.
Esimerkiksi kokaiini viinissä (Vin Mariani) tai jauheena oli suomessa apteekista ostettavissa jo 1870-luvulla, kokaiini muuttui laittomaksi "erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi" suomessa v.1971.
Heroiinia(diasetyylimorfiinia), kodeiinia, morfiinia ym opiaatteja sai suomessa apteekista 1860-1957 melkeinpä reseptivapaasti.

26.08.2022 07:35:33
#595236 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on vaan se ero että sinäkään et luultavasti olisi täällä öyhöttämässä ilman Mannerheimia. Sannaa pitää silti puolustaa henkeen ja vereen saakka ihan sama mitä se tekee. Valkoritarointi on niin hauskaa xd

[ 4 viestiä | ]