>>595224 Varmaan sitä mitä apteekista on tuohon aikaan saanut täysin laillisesti. Esimerkiksi kokaiini viinissä (Vin Mariani) tai jauheena oli suomessa apteekista ostettavissa jo 1870-luvulla, kokaiini muuttui laittomaksi "erittäin vaaralliseksi huumausaineeksi" suomessa v.1971. Heroiinia(diasetyylimorfiinia), kodeiinia, morfiinia ym opiaatteja sai suomessa apteekista 1860-1957 melkeinpä reseptivapaasti.
Siinä on vaan se ero että sinäkään et luultavasti olisi täällä öyhöttämässä ilman Mannerheimia. Sannaa pitää silti puolustaa henkeen ja vereen saakka ihan sama mitä se tekee. Valkoritarointi on niin hauskaa xd
[
4 viestiä
|
]
⭰
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Ihanan puolueeton vaalitoimitsija.
Vasemmisto
Persuja ei saa kritisoida
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Linkola kertoo totuuden vihreistä
Vasurit ja vihreät
Laura Kolehmainen, vassari
Joe-setä tykkää vapaudesta
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Tarina kahdella kuvalla.
Muutama kuva 25.
Lisää veroa
Lievä persufobia akalla.
Hyvää yötä nekru..
päästä se lavuaari sisään
tissit
Li Andersson
Oops..
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta