Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Pääministeri instituutio Pääministeri instituutio
söi haravan söi haravan
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Jauhotus Jauhotus
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Tilastoa Tilastoa
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
No niin... No niin...
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus. YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Että näin Että näin
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
SDP VS PS SDP VS PS
Iiris. Iiris.
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Sannan puheet ja totuus. Sannan puheet ja totuus.
Kielletyt aseet Kielletyt aseet
 719 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 05:17:14
[ + 10 | ]

Lisää veroa

[57069] [samarin.jpg] [0.08 MB] [422x724] [] []
samarin.jpg

verot

(9)  · 

sanna

(126)  · 

marin

(115)
01.10.2021 07:36:58
#504866 [+-] Piilota Suosittele

Krah 😅

No bisse maksaa vielä kohtuu vähän, tupakka sensijaan on lähes tuplaantunut hinnoissa kun muistan maxiaskin olleen 6,40€ äskettäin, ja nyt se on 10€. Ehkä enemmänkin, mutta kassalla kysyin vaan vuosi sitten että MITÄ!?

Nostamme korkeatuloisten verotusta

01.10.2021 21:57:48
#505002 [+-] Piilota Suosittele

>>504877
Norttia

Minä poltan sinistä neititupakkaa, ja sekin aiheuttaa jo ongelmia. Poltin tänään puolikkaan lähes poskareita ekaa kertaa kuuteen päivään, ja sekin jo tuntuu. Uskon että olen sairastanut koronan. Duunipäivinä meni aikaisemmin helposti 10 per päivä.

>>504986
sininen Smart makso 2.80e

Se olisi kohtuullista. Yksi tupakka josta pitäisi edes voida nauttia, se maksaa liikaa. 5,60€ tais olla maxiaski joskus 2006. Alotin vasta 20-vuotiaana.

01.10.2021 22:26:30
#505019 [+-] Piilota Suosittele

>>505002 Mie poltan nykyään vaa kännisä. Aski sinistä L&M ää ja kurkku toipuu hyvällä tuurilla keskiviikkoon mennessä. Eli yhtenä päivänä viikossa saa hengittää normaalisti.

02.10.2021 02:03:08
#505070 [+-] Piilota Suosittele

>>505019
Ymmärrän yskän (pun int... SHUT THE FUCK UP habs_!)

Se on nyt vaan tyydyttävä siihen, että ei voi polttaa aina kun tekee mieli. Duunissa on juuri sellaisia pieniä katkoja kun siirrellään jotain jolloin aina ennen olisin sytyttänyt savukkeen, nyt pitää pureskella koiranpask.. koiranputkea tai horsmaa. Ei vituta.

[ 7 viestiä | ]