Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 810 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Amatitaito. Amatitaito.
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Saavutuksia. Saavutuksia.
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Upeaa, mahtavaa! Upeaa, mahtavaa!
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Legendaarista Legendaarista
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Että näin Että näin
Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Mitä? Mitä?
Vihiriät Vihiriät
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Orpo Orpo
Nii! Nii!
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Vaalimainos Vaalimainos
SDP SDP
Vihreät 2014/2021 Vihreät 2014/2021
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Vaalitulos Vaalitulos
 719 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 05:17:14
[ + 10 | ]

Lisää veroa

[57069] [samarin.jpg] [0.08 MB] [422x724] [] []
samarin.jpg

verot

(9)  · 

sanna

(126)  · 

marin

(115)
01.10.2021 07:36:58
#504866 [+-] Piilota Suosittele

Krah 😅

No bisse maksaa vielä kohtuu vähän, tupakka sensijaan on lähes tuplaantunut hinnoissa kun muistan maxiaskin olleen 6,40€ äskettäin, ja nyt se on 10€. Ehkä enemmänkin, mutta kassalla kysyin vaan vuosi sitten että MITÄ!?

Nostamme korkeatuloisten verotusta

01.10.2021 21:57:48
#505002 [+-] Piilota Suosittele

>>504877
Norttia

Minä poltan sinistä neititupakkaa, ja sekin aiheuttaa jo ongelmia. Poltin tänään puolikkaan lähes poskareita ekaa kertaa kuuteen päivään, ja sekin jo tuntuu. Uskon että olen sairastanut koronan. Duunipäivinä meni aikaisemmin helposti 10 per päivä.

>>504986
sininen Smart makso 2.80e

Se olisi kohtuullista. Yksi tupakka josta pitäisi edes voida nauttia, se maksaa liikaa. 5,60€ tais olla maxiaski joskus 2006. Alotin vasta 20-vuotiaana.

01.10.2021 22:26:30
#505019 [+-] Piilota Suosittele

>>505002 Mie poltan nykyään vaa kännisä. Aski sinistä L&M ää ja kurkku toipuu hyvällä tuurilla keskiviikkoon mennessä. Eli yhtenä päivänä viikossa saa hengittää normaalisti.

02.10.2021 02:03:08
#505070 [+-] Piilota Suosittele

>>505019
Ymmärrän yskän (pun int... SHUT THE FUCK UP habs_!)

Se on nyt vaan tyydyttävä siihen, että ei voi polttaa aina kun tekee mieli. Duunissa on juuri sellaisia pieniä katkoja kun siirrellään jotain jolloin aina ennen olisin sytyttänyt savukkeen, nyt pitää pureskella koiranpask.. koiranputkea tai horsmaa. Ei vituta.

[ 7 viestiä | ]