Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
ken on hulluin ken on hulluin
Ruotsin tie Ruotsin tie
Meemit. Meemit.
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
Marin🤣 Marin🤣
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Hutisalo.. Hutisalo..
Kari tiesi Kari tiesi
Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️ Hallitus hoitaa taas 🤦‍♂️
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
kuningas kuningas
Biden Biden
Uskonto Uskonto
SDP SDP
Demari Demari
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
 624 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 14:49:20
[ + 3 - | ]

VOI SAAT..

[62904] [Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1080x1306] [] []
Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg

kehitysapu

(7)  · 

hallitus

(111)
21.03.2022 15:24:49
#557501 [+-] Piilota Suosittele

Vastuu on heitä äänestäneillä kansalaisilla. Demokratiassa vastuu on äänestäjillä. Onneksi en ole näitä äänestänyt joten vastuu ei ole minun.

21.03.2022 15:46:27
#557511 [+6] Piilota Suosittele

Ei riitä että oman maan ilmastotoimet käy kalliiksi vaan meidän pitää maksaa myös muiden maiden viulut. Mitä vittusaatanaperkelettä?

21.03.2022 16:19:06
#557514 [+2] Piilota Suosittele

ei mee enää jakeluun tää hulluus. hallitus helvettiin ja uudet vaalit. 5 horon tekeleet on pahempia kuin mikään muu ikinä.

21.03.2022 16:50:39 | 16:51:30
#557519 [+3] Piilota Suosittele

>>557502 Kyllä ja jokainen auttakoon omasta pussisstaan, eikä muiden pusseista. Valtion tehtävä ei ole toimia punaisen ristin kaltaisena apujärjestönä. Ovat varkaita ja huijareita ja pitävät suurimman osan rahoista itsellään.

[ 7 viestiä | ]