Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
joe pedo joe pedo
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Jos.. Jos..
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla.. Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Vihreää harhaa. Vihreää harhaa.
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
Foliohattu Foliohattu
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Soteuudistus. Soteuudistus.
 625 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 14:49:20
[ + 3 - | ]

VOI SAAT..

[62904] [Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1080x1306] [] []
Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg

kehitysapu

(7)  · 

hallitus

(111)
21.03.2022 15:24:49
#557501 [+-] Piilota Suosittele

Vastuu on heitä äänestäneillä kansalaisilla. Demokratiassa vastuu on äänestäjillä. Onneksi en ole näitä äänestänyt joten vastuu ei ole minun.

21.03.2022 15:46:27
#557511 [+6] Piilota Suosittele

Ei riitä että oman maan ilmastotoimet käy kalliiksi vaan meidän pitää maksaa myös muiden maiden viulut. Mitä vittusaatanaperkelettä?

21.03.2022 16:19:06
#557514 [+2] Piilota Suosittele

ei mee enää jakeluun tää hulluus. hallitus helvettiin ja uudet vaalit. 5 horon tekeleet on pahempia kuin mikään muu ikinä.

21.03.2022 16:50:39 | 16:51:30
#557519 [+3] Piilota Suosittele

>>557502 Kyllä ja jokainen auttakoon omasta pussisstaan, eikä muiden pusseista. Valtion tehtävä ei ole toimia punaisen ristin kaltaisena apujärjestönä. Ovat varkaita ja huijareita ja pitävät suurimman osan rahoista itsellään.

[ 7 viestiä | ]