Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
No niin... No niin...
SDP SDP
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
MAGA 420 MAGA 420
Iiris ja Krista Iiris ja Krista
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Anu ja Jumala Anu ja Jumala
Persut Persut
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Lemmy Lemmy
sannan palvojat sannan palvojat
6 kiihoittavaa kuvaa 6 kiihoittavaa kuvaa
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
RASMUS RASMUS
Arvovalinta. Arvovalinta.
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
LOL, SDP LOL, SDP
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Uskonto Uskonto
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
 678 näyttökertaa, 86 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
14.03.2022 10:01:56
[ + 2 - | ]

Hyvin pissishallitus vetää.

[62687] [Screenshot_20220314-090102_Twitter.jpg] [0.37 MB] [1080x1232] [] []
Screenshot_20220314-090102_Twitter.jpg

talous

(17)  · 

inflaatio

(7)
14.03.2022 11:53:22
#555376 [+-] Piilota Suosittele

>>555375
Mitä olen sivusta seurannut, niin sama ala-asteelle kuuluva pään aukominen ja lapsellinen uhkailu sulla Matias on aina käynnissä. On kohteena kuka tahansa.

14.03.2022 13:10:34
#555407 [+1] Piilota Suosittele

>>555401
Tällainen naamavärkki komeilee Iisalmen facesivuilla.

Tiedä sitten kuka sen sinne on laittanut. Kuitenkin päätä olet aukonut niin monelle, että se voi olla kuka tahansa.

14.03.2022 13:19:37
#555416 [+2] Piilota Suosittele

>>555404
Ai siihenkö kysymykseen miksi et ymmärrä sen paremmin politiikasta kuin taloudestakaan mitään, mutta tykkäät apinan raivolla kertoa niistä? Minä en osaa siihen vastata. Syntymätyhmä, trolli, koulupudokas, vaihtoehtoja on paljon.

14.03.2022 13:31:37
#555425 [+-] Piilota Suosittele

>>555424
Et ole enää et, kun potkivat pihalle seurakunnasta.
Nyt ei enää matias pääse suviseuroihin tienipildee jahtaamaan, kuten se leikkisästi muotoilit. Pedofiili.

14.03.2022 13:37:36
#555429 [+-] Piilota Suosittele

>>555428
Missä kohtaa?
En voi sille mitään, ettet osaa lukea tai ainakaan ymmärrä lukemaasi, mutta mitä voi odottaa, kun koulutuksena on kehari vanhempien pitämä kotikoulu ja lessujen pyhäkoulu.

14.03.2022 13:46:02
#555438 [+-] Piilota Suosittele

>>555436
Eli et tiedä, mutta olet silti sitä mieltä.
Sinun mielipiteellä ei ole paskankaan merkitystä.
Olet vain sairas naisia hakkaava insesti-isä ja työtön, että velkainen rattijuoppo.

14.03.2022 13:53:28
#555443 [+-] Piilota Suosittele

>>555442
Eipä tarvitse keksiä.
Jokin aika sitten sinulle kommentoitiin. "Tuomittu pedofiili ja eläimiin sekaantuja. "
Tähän vastasit: "Mistä sä sen voit tietää?"
Eli eiköhän tämä ollut tässä.

14.03.2022 13:58:56
#555445 [+-] Piilota Suosittele

>>555444
Poliisin tutkintapöytäkirjojen lisäksi sivutolkulla sinun juttuja kuinka raiskaat lapsia ja nussit lampaita. Tunnustus tahallaan ajetusta ratista. Useita kirjoituksiasi naisten hakkaamisesta yms.
Eli lopeta pedari kiemurtelu.
Nuo kaikki syntisi vielä löydät edestäsi, eikä minun tarvitse tehdä asialle mitään.
Omat kylän miehesi kyllä hoitaa ilman pyytämättä tai edes vihjaamatta.

14.03.2022 14:02:17
#555447 [+-] Piilota Suosittele

>>555446
Eipä ole kaikki sonjana kirjoitettua.
Useilla tuplillasi olet monesti samaa selittänyt.
Eli turhaan pedari kiemurtelet.
Nyt vaan hus nurkkaan tärisemään.

14.03.2022 14:04:40
#555449 [+-] Piilota Suosittele

>>555446
Unohtui muuten kiristys ja väkivallalla uhkailu. Tappouhkauksiakin olet ladellut.
Että kumpihan se tästä linnaan lähtee?
Lähetän sitten kortin sinne Kylmäkoskelle.

[ 86 viestiä | ] [ 1 | 2 ] Seuraava