En panis En panis
Turbonegro, All My Friends Are Dead Turbonegro, All My Friends Are Dead
Hygienia ennen kaikkea Hygienia ennen kaikkea
Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa Kun @Mr_Pihvi kävi vierailulla muumilaaksossa ja laski housunsa
Kauheaa Kauheaa
Baariruusu Baariruusu
Vapaaherra Vapaaherra
Hyvä päivä Hyvä päivä
Soldier vs soldier Soldier vs soldier
Faktat ei merkitse.. Faktat ei merkitse..
Minua on huijattu Minua on huijattu
höhö höhö
Nää uuet muumit on menny liian pitkälle Nää uuet muumit on menny liian pitkälle
Fishnets Fishnets
Pokemon: Kristalliyö Pokemon: Kristalliyö
Ei helvetti Ei helvetti
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
Päässä kohisee Päässä kohisee
selfie selfie
Semmoset setit :D Semmoset setit :D
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
Liikenteessä tapahtuu Liikenteessä tapahtuu
jhnna venyttelee jhnna venyttelee
Facebookki-laulu Facebookki-laulu
 674 näyttökertaa, 86 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto, 14.03.2022 10:01:56
[ + 2 - | ]

Hyvin pissishallitus vetää.

[62687] [Screenshot_20220314-090102_Twitter.jpg] [0.37 MB] [1080x1232] [] []
Screenshot_20220314-090102_Twitter.jpg

talous

(17)  · 

inflaatio

(7)
14.03.2022 11:53:22
#555376 [+-] Piilota Suosittele

>>555375
Mitä olen sivusta seurannut, niin sama ala-asteelle kuuluva pään aukominen ja lapsellinen uhkailu sulla Matias on aina käynnissä. On kohteena kuka tahansa.

14.03.2022 13:10:34
#555407 [+1] Piilota Suosittele

>>555401
Tällainen naamavärkki komeilee Iisalmen facesivuilla.

Tiedä sitten kuka sen sinne on laittanut. Kuitenkin päätä olet aukonut niin monelle, että se voi olla kuka tahansa.

14.03.2022 13:19:37
#555416 [+2] Piilota Suosittele

>>555404
Ai siihenkö kysymykseen miksi et ymmärrä sen paremmin politiikasta kuin taloudestakaan mitään, mutta tykkäät apinan raivolla kertoa niistä? Minä en osaa siihen vastata. Syntymätyhmä, trolli, koulupudokas, vaihtoehtoja on paljon.

14.03.2022 13:31:37
#555425 [+-] Piilota Suosittele

>>555424
Et ole enää et, kun potkivat pihalle seurakunnasta.
Nyt ei enää matias pääse suviseuroihin tienipildee jahtaamaan, kuten se leikkisästi muotoilit. Pedofiili.

14.03.2022 13:37:36
#555429 [+-] Piilota Suosittele

>>555428
Missä kohtaa?
En voi sille mitään, ettet osaa lukea tai ainakaan ymmärrä lukemaasi, mutta mitä voi odottaa, kun koulutuksena on kehari vanhempien pitämä kotikoulu ja lessujen pyhäkoulu.

14.03.2022 13:46:02
#555438 [+-] Piilota Suosittele

>>555436
Eli et tiedä, mutta olet silti sitä mieltä.
Sinun mielipiteellä ei ole paskankaan merkitystä.
Olet vain sairas naisia hakkaava insesti-isä ja työtön, että velkainen rattijuoppo.

14.03.2022 13:53:28
#555443 [+-] Piilota Suosittele

>>555442
Eipä tarvitse keksiä.
Jokin aika sitten sinulle kommentoitiin. "Tuomittu pedofiili ja eläimiin sekaantuja. "
Tähän vastasit: "Mistä sä sen voit tietää?"
Eli eiköhän tämä ollut tässä.

14.03.2022 13:58:56
#555445 [+-] Piilota Suosittele

>>555444
Poliisin tutkintapöytäkirjojen lisäksi sivutolkulla sinun juttuja kuinka raiskaat lapsia ja nussit lampaita. Tunnustus tahallaan ajetusta ratista. Useita kirjoituksiasi naisten hakkaamisesta yms.
Eli lopeta pedari kiemurtelu.
Nuo kaikki syntisi vielä löydät edestäsi, eikä minun tarvitse tehdä asialle mitään.
Omat kylän miehesi kyllä hoitaa ilman pyytämättä tai edes vihjaamatta.

14.03.2022 14:02:17
#555447 [+-] Piilota Suosittele

>>555446
Eipä ole kaikki sonjana kirjoitettua.
Useilla tuplillasi olet monesti samaa selittänyt.
Eli turhaan pedari kiemurtelet.
Nyt vaan hus nurkkaan tärisemään.

14.03.2022 14:04:40
#555449 [+-] Piilota Suosittele

>>555446
Unohtui muuten kiristys ja väkivallalla uhkailu. Tappouhkauksiakin olet ladellut.
Että kumpihan se tästä linnaan lähtee?
Lähetän sitten kortin sinne Kylmäkoskelle.

[ 86 viestiä | ] [ 1 | 2 ] Seuraava