Pappi vetää täysillä 🤣 Pappi vetää täysillä 🤣
Kusipää Siikajoella Kusipää Siikajoella
The cock The cock
dakotan eväät dakotan eväät
Run Run
Cuck ? Cuck ?
vanha pleikkari vanha pleikkari
Katos Katos
Aikku ilman spandexia Aikku ilman spandexia
sHIIIEET sHIIIEET
Vesa-Matti Loiri- Lapin Kesä Vesa-Matti Loiri- Lapin Kesä
Twitter Twitter
Fuk juu paha valkoinen mies! :D Fuk juu paha valkoinen mies! :D
Lyhyt uutissivuille menemisen historia Lyhyt uutissivuille menemisen historia
Drawn Together Drawn Together
Joraavat ystävät Joraavat ystävät
kiss kiss kiss kiss
Pill.. pil.. pilalle menneet otokset Pill.. pil.. pilalle menneet otokset
Possun muistolle Possun muistolle
käpälöitäviksi luodut käpälöitäviksi luodut
Pääministerin erikoinen Pääministerin erikoinen
Vroom vroom Vroom vroom
No ei ihme, että suuteloi kaulaa. No ei ihme, että suuteloi kaulaa.
Tanskan terveysministeri joraa Tanskan terveysministeri joraa
 589 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 12.02.2022 14:35:39
[ + 4 - | ]

Yle

[61652] [20220212_133518.jpg] [0.35 MB] [1500x1500] [] []
20220212_133518.jpg

yleisradio

(64)
12.02.2022 15:12:52
#547124 [+6] Piilota Suosittele

Jännä että Ylellä on kyllä huomattu että liiallinen määrä suomalaisia on ilmastolle tuhoisaa mutta ei osata laskea että joka matusta tulee osa tätä ongelmaa ku ne pääsee Suomeen.

12.02.2022 15:16:33
#547125 [+3] Piilota Suosittele

eikös joku laskenu että pelkästään hengittämällä intialaiset tuottaa hiilidioksiidia enempi ku koko suomen päästöt yhteensä ....

12.02.2022 20:40:47
#547181 [+3] Piilota Suosittele

No se kyllä on totta, että lapsettomuus on toiseksi paras hiilineutraali teko. Breivik puolestaan alensi ihmisen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä jo reippaammin.

13.02.2022 00:01:12
#547265 [+-] Piilota Suosittele

meitä ei ole liikaa sen takia että me tehdään liikaa lapsia vaan sen takia että me eletään liian pitkään
määrä romahtaa ennenpitkää koska ei tässä sentään ikuisia olla ja lapsiluku on ollut alle 2.1 jo 60-luvulta alkaen
vinksahtanut ikärakenne sen sijaan aiheuttaa jo nyt ongelmia joista tulee ylitsepääsemättömiä jo kauan sitä ennen
jos nyt yritettäisiin tehdä niitä lapsia niin maassa olisi nuoriakin ihmisiä vielä parinkyt vuoden päästä

13.02.2022 04:16:15
#547309 [+1] Piilota Suosittele

Yle on ilmastonäkökulmasta oikeassa. Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastotavoitteille voitto.

Mutta vain ilmastotavoitteille, ja oletuksella, ettei korvata tuonnilla.

13.02.2022 14:54:39
#547366 [+-] Piilota Suosittele

>>547333 Eipä ollu! 😜 Sinun kannattais levittää hakualuetta, sinä tiedät sanat, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun vain estää laulamasta. Ja sitä paitsi olen tainnut jo kertoa kuka olen, sie vain oot liian tyhämi ymmärtämään. 😉

[ 14 viestiä | ]