Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Mutti Marin Mutti Marin
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Tilastoa Tilastoa
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
Scars on Broadway - They Say (lyrics) Scars on Broadway - They Say (lyrics)
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
fatim diarrhea fatim diarrhea
nyrkkeily nyrkkeily
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Äärioikeisto on pahin.. Äärioikeisto on pahin..
Hehe t: Stalin Hehe t: Stalin
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Tynkkynen Tynkkynen
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
 274 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
13.11.2021 13:33:36
[ + 0 | ]

Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!

[58458] [9875875.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
9875875.jpg

13.11.2021 14:07:23 | 14:10:32
#515829 [+-] Piilota Suosittele

>>515817 Ai Yhdysvallat vapautti ranskan omilta vallankumouksellisiltaan? Sielähän saa siis ihan vapaasti olla homo nyt! Jess! Mahtava saavutus! Kiitos urheat sankarini! <3

13.11.2021 16:15:48 | 16:16:20
#515863 [+-] Piilota Suosittele

>>515858 Kyllä mä tajusin että se meni täysin ohi aiheesta. Vitsakimppu oli Rooman hallitsijoiden tunnus. Kaikki Euroopan valtakunnat fanittivat Roomaa ja käyttivät tuota fasistisymbolia. Kommunistit tekivät siitä epämuodikasta sata vuotta sitten.

13.11.2021 16:19:38
#515867 [+-] Piilota Suosittele

>>515864 Aivan me eletään vapaassa euroopassa ja mulla on vapaus olla Natsifani, joten suksi helvettiin urpo. Sinä oot itse diktaattori ja autoritaristi.

16.11.2021 05:13:28
#517733 [+-] Piilota Suosittele

Lelunatsi täällä uhoaa, vaikka paskoi housuunsa, kun piti vastata sanoistaan.
Natsit pistäisi tuollaisen sivarin uuniin.

[ 13 viestiä | ]