Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 809 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Stea Stea
SDP SDP
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Yhy yhy yh yh yhy yhyy Yhy yhy yh yh yhy yhyy
tulevaisuus tulevaisuus
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Amatitaito. Amatitaito.
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Mitä? Mitä?
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Amerikka update Amerikka update
Toimittajat. Toimittajat.
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Kommarit 🤦‍♂️ Kommarit 🤦‍♂️
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
 515 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
12.11.2021 12:26:56
[ + 5 - | ]

Kjäh kjäh 😁

[58394] [Screenshot_20211112-112621_Samsung-Internet.jpg] [0.62 MB] [971x1754] [] []
Screenshot_20211112-112621_Samsung-Internet.jpg

koulu

(74)  · 

ruotsi

(146)
12.11.2021 12:50:12
#515380 [+-] Piilota Suosittele

Sillä lailla sano ex-ministerikin...
Samaa touhua tekee nämä sompanssi yhdistykset kaupunkien, veikkauksen, valtion ja jopa yksityisiltä saamillaan tuilla.
Jokainen voi vaikka huvikseen googlettaa kuinka monta somaliaan rahaa välittävää toimistoa löytyy pk-seudulta ja aivan varmasti ei yksikään pyöri tappiolla tai tee hyväntekeväisyyttä.

12.11.2021 20:16:48
#515482 [+-] Piilota Suosittele

Mitäpä sitä rahoja vahtimaan. Ne on niin hieno antaa vaan kaikenlaisille muslimi-, somali-, pakolais- ja maahanmuuttajatukijärjestöille.

Ja sinisilmäiset todellisuudesta vieraantuneet oikeasti uskovat, että niille rahoille on vastinetta.
Ja he myös uskovat, että niitä varoja ei väärinkäytetä.

13.05.2022 17:49:35
#570891 [+-] Piilota Suosittele

>>515482
Tiedän yhden rehtorin, joka oikeasti pisti kaikki koulun menot ylös. Edellinen reksi ei vissiin sitä tehnyt, sillä perättömiä laskuja löytyi arvoltaan pari kybätonnia per vuosi. Ei siinä muuta kuin opetuslautakuntaan yhteyttä, sekä kysellä mitä tehdä jos koulussa on myyrä? Kyttäjuttuhan siitä tuli, mutta ironista että kavaltajia oli kaksi. Toinen oli vieläpä nainen, sekä vieläpä poliisin vaimo :D Molemmat opettajat menettivät opetusoikeutensa ja saivat sanktionsa.

[ 4 viestiä | ]