Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Julkinen Kärkkäinen. Julkinen Kärkkäinen.
Heh Heh
LOL, SDP LOL, SDP
verkkouutiset verkkouutiset
Boomeri 🤣 Boomeri 🤣
Uskonto Uskonto
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Suvakit servattu Suvakit servattu
Kulttilaiset sevattu Kulttilaiset sevattu
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Yle hävisi Ruotsin vaalit. Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
IS propagandaa. IS propagandaa.
Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
 326 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
12.11.2021 00:39:22
[ + 2 - | ]

Tilastoa

[58390] [20211111_233838.jpg] [0.12 MB] [1512x1512] [] []
20211111_233838.jpg

yrittäjät

14.11.2021 23:56:32
#516368 [+-] Piilota Suosittele

Yhtään ei pysty ymmärtämään, että miksi pk-yritykset pysyvät kokoomuksen kannattajina. Ideanaan kun on mm. pk-yritysten kustannuksella suuryritysten etujen, sekä niille tukien ajaminen.

15.11.2021 05:13:05
#516434 [+-] Piilota Suosittele

et ilmeisesti ymmärrä pk-yrittäjän ja suuryritysten eroa, mutta ei se mitään. Ethän ole älykkyydelläsi kovinkaan kuuluisa täälläkään

16.11.2021 03:04:32
#517654 [+1] Piilota Suosittele

>>517190
Kyllä noi ihan selkeästi häiritsee käsitystä kevyestä kuvien jakoon keskittyvästä sivustosta. En ole koskaan ollut kissakuvien fani, mutta noiden ja turrien "ansiosta" jopa kissakuvatkin on tervetulleempia.

[ 6 viestiä | ]