Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 864 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Lisää veroa Lisää veroa
Memuja Memuja
Hesari 🤣 Hesari 🤣
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Meemi Meemi
Hutisalo.. Hutisalo..
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
LOL, SDP LOL, SDP
Pakollinen meemi. Pakollinen meemi.
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Marin🤣 Marin🤣
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Mitä? Mitä?
The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
 392 näyttökertaa, 1 viesti, 0.38 MB, 1 tiedosto
20.03.2022 17:46:51
[ + 0 | ]

Vasemmisto

[62875] [Screenshot_20220320-164519_Twitter.jpg] [0.38 MB] [1080x1049] [] []
Screenshot_20220320-164519_Twitter.jpg

vasemmisto

(216)
11.09.2025 09:58:47
#716381 [+-] Piilota Suosittele

Jokseenkin ärsyttää se asenne, että rahaa pitää saada tekemättä yhtään mitään. Juuri katselin Ylen haastattelussa, notta elokuvasäätiö, taide sekä monet muut saman porukan ihmiset vaativat tiloja, juttuja ilmaiseksi. Se oma taide pitää saada ilmaiseksi esille.

MItä vittua oikeasti? Eikö sen verran riitä raha, että voi mennä ja vuokrata näyttelytilan asuinalueelta? EI, koska SE PITÄÄ SAADA ILMAISEKSI.

Muilta voi ja pitää leikata, että se saa ilmaiseksi sen. Voi vittu.

[ 1 viestiä | ]