Jokseenkin ärsyttää se asenne, että rahaa pitää saada tekemättä yhtään mitään. Juuri katselin Ylen haastattelussa, notta elokuvasäätiö, taide sekä monet muut saman porukan ihmiset vaativat tiloja, juttuja ilmaiseksi. Se oma taide pitää saada ilmaiseksi esille.
MItä vittua oikeasti? Eikö sen verran riitä raha, että voi mennä ja vuokrata näyttelytilan asuinalueelta? EI, koska SE PITÄÄ SAADA ILMAISEKSI.
Muilta voi ja pitää leikata, että se saa ilmaiseksi sen. Voi vittu.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Lisää veroa
Memuja
Hesari 🤣
Parempaa rasismia
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Meemi
Hutisalo..
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
LOL, SDP
Pakollinen meemi.
Kekkonen takaisin!
Ylen alennustila osa 2
Putin, vasemmisto ja natsit.
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Sipilän tiedotus
Miten se olikaan?
Ruotsin lähiövertailua
Marin🤣
Haittasuomalaisten rikollisuus
Mitä?
The Left wants to abolish the Police....does the Black community