Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
Fake News presidentti Dumpsterista Fake News presidentti Dumpsterista
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Demari Demari
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Ilmasto ja eu. Ilmasto ja eu.
En mää niinku.. En mää niinku..
Elot ja femmat Elot ja femmat
samaistuin samaistuin
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Kunnon antifa 🤣 Kunnon antifa 🤣
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Alkon tj. Alkon tj.
Protesting Donald Trump Strictly for Pussy Protesting Donald Trump Strictly for Pussy
Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen
 515 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
22.10.2021 09:25:58
[ + 2 | ]

Olet murhaaja

[57666] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [601x367] [] []
tiedosto.jpg

liha

(79)  · 

maito

(66)  · 

vegaani

(62)
22.10.2021 09:54:18
#509626 [+5] Piilota Suosittele

Vegaanit on pahempia murhaajia kun ensin vaan kylmän rauhallisesti repivät juurekset ja muut kasvit maasta ja puista. Eli jättävät vähemmän ruokaa muille eläimille ja jättävät puut ja pusikot kitumaan pystyyn. Eihän lehmiltäkään revitä jalkaa irti, ja jätetä sitä kitumaan kuoliaaksi.

22.10.2021 10:00:00
#509629 [+1] Piilota Suosittele

Maitoa en käytä, mutta maitotuotteita kyllä. Lihaa menee noin kahdella aterialla viikossa, ihan terveydellisistä syistä. Muutoin voisin vetää vaikka joka päivä, on se niin hyvää. Kanamunat on mainioita, niistä voi tehdä vaikka munavoita.

22.10.2021 13:33:02
#509677 [+-] Piilota Suosittele

>>509629
Pieni liraus maitoo on jees tummassa kahvissa. Muutenkin ruoanlaitossa menee joskus plus kananmunia menee varmaa aina kun leipoo. Tietysti munat varsinkin aamiaisella on 5/5 jossain leivän välissä paistettuna tai keitettynä. Ja liha nyt vaan on helvetin helppo antamaan makua ja pitämään nälkää poissa. Joskus tulee vahingossa vege päiviä mutta tarkoituksellista se ei ole.

23.10.2021 11:51:52
#510002 [+1] Piilota Suosittele

Perhana. Söin aamiaiseksi 2 siivua pekonia, paistetun munan, sämpylän jonka päällä oli juustoa ja metukkaa, ja kruunasin kauheuden banaanijugurtilla. Olen massamurhaaja saatana!

[ 7 viestiä | ]